38PR & Content Communication realizuje działania contentowe dla marek: 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

realizacja:

15.05.2018

38PR & Content Communication realizuje działania contentowe dla marek: 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

 

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.

Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio produktowe, oferując pacjentom wysokiej jakości preparaty i leki z różnych obszarów terapeutycznych, które są głównie produkowane w Polsce w nowoczesnych fabrykach koncernu: ICN Polfa Rzeszów, Jelfa, Emo. W ofercie Valeanta znajduje się także bogaty asortyment produktów OTC, dostępnych na rynku polskim od wielu lat, znanych i cenionych marek, tj.: 4 Flex, Chlorchinaldin, Diosminex, Maxibiotic czy Sachol.

„Siła marek OTC Valeanta wynika przede wszystkim z wysokiej jakości produktów, pozytywnych, wieloletnich doświadczeń konsumentów z nimi oraz konsekwentnego wsparcia reklamowego (głównie reklama TV). W tym roku postanowiliśmy uzupełnić nasze kampanie telewizyjne działaniami, które zwiększą kontakt z markami poprzez inne kanały dotarcia. Jest to o tyle istotne, że koncentrujemy się obecnie na celach edukacyjnych oraz zależy nam na zbudowaniu silniejszych relacji konsumentów z naszymi markami” – komentuje Dorota Borowska, Category Manager OTC. „Rozpoczęliśmy współpracę z agencją 38PR & Content Communication, która jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla kluczowych marek OTC wraz z planem działań, które mają pomóc w realizacji stawianych celów. Postawiliśmy na współpracę z 38PR & Content Communication, gdyż od samego początku, już na etapie przetargu, zauważyliśmy ogromnie zaangażowanie agencji, duże doświadczenie i profesjonalizm Zespołu. Doceniliśmy duże zrozumienie oraz pogłębioną wiedzę kategorii produktowych i potrzeb każdej z marek, co zaowocowało stworzeniem kompleksowych, najlepszych naszym zdaniem, strategii komunikacji, które obecnie wprowadzamy w życie” – dodaje Dorota Borowska.