MakoLab SA ma #NoweWidoki dla pracowników

realizacja:

02.10.2018

MakoLab SA ma #NoweWidoki dla pracowników   MakoLab – spółka realizująca projekty z obszaru transformacji cyfrowej dla globalnych koncernów i największych polskich instytucji, współpracująca m.in. z grupą Renault-Nissan, Toyota Motor Europe, Gjensidige czy mBank – jako pierwszy najemca wprowadziła się do biura w nowopowstałym prestiżowym kompleksie biurowym Ogrodowa 8 – w samym sercu Łodzi. Wywodzący się z Łodzi lider rozwiązań internetowych dla biznesu zatrudnia już ponad 230 osób, które poza łódzką centralą, pracują w różnych miejscach na świecie – w tym w biurach w Paryżu, Londynie i na Florydzie. Nowych…
Przeczytaj całość

Pasjonujące spotkania w inspirującym otoczeniu – Ceramika Tubądzin na Warsaw Home

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

24.09.2018

Pasjonujące spotkania w inspirującym otoczeniu – Ceramika Tubądzin na Warsaw Home W dniach 4-7 października 2018 r. w warszawskim Ptak Warsaw EXPO odbędzie się kolejna, III edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. Wśród tegorocznych wystawców znajdzie się Grupa Tubądzin – jedna z największych i najbardziej innowacyjnych firm produkujących płytki ceramiczne w Polsce. Gości odwiedzających stoisko, w otoczeniu niezwykłych aranżacji stworzonych przez Tubądzin, czeka wiele atrakcji. Warsaw Home będzie idealną okazją, aby w unikalnej atmosferze, zanurzyć się w świecie nowoczesnego designu i jedynych w swoim rodzaju produktów, pozwalających kreować wyjątkowe…
Przeczytaj całość

„Mercure Fashion Night by Polska Akademia Mody” w Poznaniu Nagrody dla polskich projektantów rozdane!

klient:

Grupa Hotelowa Orbis

|

realizacja:

11.09.2018

„Mercure Fashion Night by Polska Akademia Mody” w PoznaniuNagrody dla polskich projektantów rozdane! Za nami kolejna edycja Mercure Fashion Night zorganizowanego we współpracy z Polską Akademią Mody. Wydarzenie odbyło się 8. września w hotelu Mercure Poznań Centrum. W stylowych wnętrzach swoje kolekcje zaprojektowali polscy projektanci i marki, m.in. nagrodzony Super Złotą Pętelką Maciej Zień. Galę poprowadził duet: dziennikarka Dorota Gardias i Dominik Górny, Wiceprezes PAM. Mercure with fashion8. września, podczas wielkiej gali Mercure Fashion Night połączonej z rozdaniem nagród Polskiej Akademii Mody, w hotelu Mercure Poznań Centrum spotkali się przedstawiciele…
Przeczytaj całość

Wielkie otwarcie pierwszej w Polsce hali do curlingu

realizacja:

04.09.2018

Wielkie otwarcie pierwszej w Polsce hali do curlingu Ma wszystkie zalety sportu drużynowego, ale daje każdemu z zawodników zabłysnąć i zaprezentować swoją indywidualną technikę. Umożliwia trening siłowy, ale także pracę nad precyzją i finezją. Poziom strategii podczas rozgrywek przyrównywany jest do gry w szachy, ale zasady są proste do przyswojenia nawet dla początkujących. Choć dyscyplina ta wynagradza treningi siłowe i elastyczność, jest dostępna także dla seniorów, osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchu. Wywołuje ogromne emocje i przyciąga przed telewizory coraz więcej widzów. O czym mowa? Przekonaj się odwiedzając halę Curling…
Przeczytaj całość

Cyfrowe kompetencje społeczeństwa – współpraca Ministerstwa Cyfryzacji z 38PR & Content Communication

realizacja:

08.08.2018

Cyfrowe kompetencje społeczeństwa – współpraca Ministerstwa Cyfryzacji z 38PR & Content Communication   Postępowanie na przygotowanie strategii i realizację działań PR w ramach realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK projektu wygrała Agencja 38PR & Content Communication. Do zadań agencji należeć będą nie tylko przygotowanie strategii działań PR dla kampanii, ale i m.in. proaktywna współpraca z mediami, wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych i przy organizacji wydarzeń dla mediów oraz stałe doradztwo w zakresie PR. Za nadzór nad realizacją umowy ze strony agencji odpowiada Prezes Zarządu, Katarzyna Życińska. Agencja została wybrana…
Przeczytaj całość

„Do rany przyłóż” – kampania contentowa dla marki MaxiBiotic

klient:

MaxiBiotic

|

realizacja:

24.07.2018

„Do rany przyłóż” – kampania contentowa dla marki MaxiBiotic Nowa kampania marki MaxBiotic, należącej do Valeant Pharma Poland, realizowana pod hasłem „Do rany przyłóż”, wystartowała tuż przed sezonem wakacyjnym. Akcja ma charakter edukacyjny, a jej zadaniem jest uświadamianie, jak bardzo potrzebna jest odpowiednia reakcja w przypadku udzielania pierwszej pomocy – zarówno w momentach zagrażających życiu i zdrowiu, jak i w drobnych wypadkach, skaleczeniach i otarciach. Filarem akcji jest strona internetowa www.doranyprzyloz.com.pl, która oswaja czytelników z tematem pierwszej pomocy. Na potrzeby akcji marka MaxiBiotic, współpracuje z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR). …
Przeczytaj całość

„Nie musi ci to przeszkadzać” – nowa kampania contentowa marki Sachol

klient:

Sachol

|

realizacja:

04.06.2018

„Nie musi ci to przeszkadzać” – nowa kampania contentowa marki Sachol Nowa kampania marki Sachol, realizowana pod hasłem „Nie musi ci to przeszkadzać”, wystartowała wraz z początkiem maja. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest uświadamianie nam, że nie musimy godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Kampania szczególny nacisk kładzie na ignorowanie bólu i zmian w obrębie jamy ustnej. Filarem akcji jest strona internetowa www.niemusicitoprzeszkadzac.pl, która porusza medyczne i psychologiczne aspekty związane z bólem i zmianami w obrębie błony śluzowej jamy ustnej. Za koncepcję…
Przeczytaj całość

Centrum lotnictwa biznesowego w Łodzi

klient:

BARTOLINI AIR

|

realizacja:

21.05.2018

Centrum lotnictwa biznesowego w Łodzi   Bartolini Air, największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia pilotów, uruchamia w Łodzi dwa nowe projekty. Oferuje prywatne podróże powietrznymi taksówkami, których Łódź będzie siedzibą i tworzy centrum lotów biznesowych. Baza lotnictwa obejmować będzie pełne zaplecze hangarowe i serwisowe, a jej atutem jest dogodna lokalizacja w sercu Polski. Rynek lotniczy w Polsce rozwija się najszybciej w Europie. W 2017 roku z transportu lotniczego skorzystało o 6 milionów pasażerów więcej niż w 2016 roku, czyli 40 milionów Polaków (wzrost o 17 proc.). To zasługa linii rejsowych,…
Przeczytaj całość

„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex

klient:

DIOSMINEX

|

realizacja:

17.05.2018

„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex   W maju wystartowała kampania „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, której organizatorem jest marka Diosminex. Projekt podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W kampanię zaangażowała się m.in. Edyta Herbuś ze swoją mamą, czego efektem są 4 lekcje tańca w formie wideo. W ramach skierowanej do kobiet akcji powstała dedykowana strona internetowa (www.NicNieZatrzymaMnie.pl) i profil na Facebooku. Dodatkowym elementem działań jest promocja konsumencka zorganizowana wspólnie z marką Gatta. Za koncepcję i…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication realizuje działania contentowe dla marek: 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

realizacja:

15.05.2018

38PR & Content Communication realizuje działania contentowe dla marek: 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol   38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio…
Przeczytaj całość