Współczesne trendy w pediatrii – zapobieganie lepsze od leczenia

realizacja:

14.02.2019

Troska o zdrowe, szczęśliwe i bezpieczne dzieciństwo swoich pociech to dla rodziców priorytet. Na ogół dzieci borykają się od czasu do czasu z infekcjami, które zazwyczaj nie są powodem do niepokoju. Czy to oznacza, że rodzice powinni chodzić z nimi do lekarza tylko wtedy, gdy są przeziębione czy mają grypę? Zdecydowanie nie – prof. dr hab. n med. Paweł Januszewicz, dyrektor ds. Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka Damiana wskazuje na ogromną rolę profilaktyki w prewencji wielu chorób mogących pojawić się w wieku dorosłym. Przeciwdziałanie narastającej fali otyłości czy walka z brakiem…
Przeczytaj całość

Inauguracja Centrum Zdrowia Dziecka Damiana

realizacja:

14.02.2019

Z początkiem nowego roku Centrum Medyczne Damiana ruszyło z nowym projektem, dedykowanym najmłodszym pacjentom – Centrum Zdrowia Dziecka Damiana.  O założeniach i celach Centrum opowiada prof. dr hab. n. med. Paweł Januszewicz, Dyrektor ds. Pediatrii Centrum Zdrowia Dziecka Damiana i lider projektu. Większość naszych dzieci jest zdrowa i rozwija się prawidłowo. Rodzice na ogół trafnie rozpoznają, kiedy pojawiający się problem czy choroba są groźne dla dziecka. W większości przypadków znajdują profesjonalną pomoc u swoich lekarzy rodzinnych lub u nielicznych już specjalistów pediatrów – wyjaśnia prof. Paweł Januszewicz, Dyrektor ds. Pediatrii…
Przeczytaj całość

Chwyć i Jedz – marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji przekąskowej

realizacja:

22.01.2019

Chwyć i Jedz – marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji przekąskowej Myślisz – „torebka”, mówisz – „przekąska”! Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek, jak i przekąsek, a także propozycji ich wspólnego zastosowania. Orzechy, bakalie oraz ziarna wpisują się w obecne trendy przekąskowe, co widać u coraz większej liczby konsumentów. Bakalland swoją ofertą…
Przeczytaj całość

Kobieta zrobi to lepiej? Mężczyzna raczej tego nie sprawdzi – wyniki raportu dot. obowiązków domowych

realizacja:

16.01.2019

Kobieta zrobi to lepiej? Mężczyzna raczej tego nie sprawdzi – wyniki raportu dot. obowiązków domowych Mój partner wykona obowiązki lepiej lub szybciej – to najczęstsza wymówka Polaków od wykonywania zadań w domu, według raportu „Podział obowiązków w polskich gospodarstwach domowych”, zrealizowanego na zlecenie marki Indesit[1]. Czy faktycznie w to wierzymy? W badaniu zapytano również, czy weryfikujemy efekty pracy swoich partnerów. Wyniki pokazują, że wraz z upływem lat, ankietowani kontrolują się znacznie rzadziej. Szczegółowe wyniki badania komentuje psycholog Maria Rotkiel. Ufamy, czy jednak kontrolujemy? „Ty zrobisz to lepiej” to wymówka, którą…
Przeczytaj całość

PizzaPortal.pl podsumowuje rok 2018

realizacja:

11.01.2019

PizzaPortal.pl podsumowuje rok 2018 Platforma PizzaPortal.pl – najdłużej działający na polskim rynku serwis do zamawiania jedzenia online – w 2018 roku osiągnęła bardzo dobre wyniki, podwajając wielkość biznesu. To zasługa strategii rozwoju portalu, ale także sprzyjających warunków otoczenia, takich jak wkraczanie w dorosłość osób wychowanych w świecie internetu czy rosnące tempo życia, dzięki któremu na popularności zyskuje convenience food i convenience delivery. Rynek zamówień online z potencjałem wzrostu Rynek zamówień online, który budują zarówno portale będące agregatorami ofert, jak i rozwiązania proponowane przez pojedyncze restauracje, rośnie około 30-40 proc. rdr….
Przeczytaj całość

ATLAS na targach budowlanych BAU MUNCHEN 2019

realizacja:

10.01.2019

W dniach 14-19 stycznia 2019 r. w Monachium odbędą się jedne z największych targów budowlanych, materiałów i systemów BAU Munchen. Wydarzenie jest także najważniejszą budowlaną imprezą na świecie, podczas której co dwa lata producenci prezentują liczne nowości produktowe, usługi i innowacyjne rozwiązania. Każda kolejna edycja targów cieszy się większą od poprzedniej frekwencją. Jak wskazują szacunki, nadchodzące wydarzenie odwiedzić planuje ponad 250 tysięcy osób! Po raz pierwszy w historii w wydarzeniu weźmie udział także firma Atlas. Na liczącym ponad 160 m2 powierzchni stoisku zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia laboratoriów ATLAS – linia klejów…
Przeczytaj całość

Rok się kończy, a 38PR & Content Communication startuje z działaniami dla marki LAVEO

realizacja:

21.12.2018

Rok się kończy, a 38PR & Content Communication startuje z działaniami dla marki LAVEO Choć rok powoli dobiega końca, agencja 38PR & Content Communication nie zwalnia tempa i wciąż powiększa portfolio swoich klientów. W grudniu do ich grona dołączyła polska marka Laveo, oferująca designerską armaturę łazienkową i kuchenną, która powierzyła agencji kontakty z mediami, wysyłki kreatywne, organizację wydarzeń specjalnych oraz współpracę z influencerami. Laveo to młoda, polska marka oferująca szeroki asortyment produktów łazienkowych i kuchennych, wśród których znaleźć można m.in. baterie, zlewozmywaki, natryski, odpływy liniowe czy okapy. Choć obecna jest…
Przeczytaj całość

Zmiany w zarządzie PizzaPortal.pl

realizacja:

19.12.2018

Zmiany w zarządzie PizzaPortal.pl Od 1 stycznia2019 stanowisko prezesa PizzaPortal.pl obejmie Piotr Kruszyński – obecny CFOfirmy. Dotychczasowy prezes, Bartosz Sala – awansuje w globalnych strukturachDelivery Hero – globalnego lidera rynku dostaw online i udziałowca polskiego serwisu.Od stycznia 2019 obejmie stanowisko Vice PresidentGlobal Sales and Revenue i będzie nadzorował sprzedaż oraz budowanieprzychodów na ponad 40 rynkach, na których działa Delivery Hero. Dwa lata dynamicznego rozwoju PizzaPortal.pl PizzaPortal.pl to pierwszy w Polsce i jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, który powstał w 2010 roku. Po pierwszych latach bardzo intensywnego rozwoju…
Przeczytaj całość

Podsumowanie roku Grupy Bakalland

realizacja:

18.12.2018

Podsumowanie roku Grupy Bakalland Rok 2018 był kolejnym bardzo dobrym dla producentów bakalii. Grupie Bakalland od kilku lat sprzyjają prozdrowotne trendy, zgodnie z którymi konsumenci poszukują pełnowartościowych, naturalnych i dostarczających cennych składników odżywczych produktów, takich jak orzechy i suszone owoce, nie traktując ich tylko jako dodatek do kulinariów. Dzięki temu wartość rynku bakalii paczkowanych w tym roku przekroczyła 1,6 mld zł i dynamicznie – w tempie dwucyfrowym – rozwija się kategoria bakalii przekąskowych. Marka Bakalland rok 2018 kończy z bogaty portfolio produktów przekąskowych, wprowadzając w tym roku nowości w ważnych…
Przeczytaj całość

Pogłębienie wady wzroku, zniszczenia, moda – powody wymiany okularów. Wyniki najnowszego raportu

realizacja:

17.12.2018

Pogłębienie wady wzroku, zniszczenia, moda – powody wymiany okularów. Wyniki najnowszego raportu Według wyników raportu „Polak z wadą wzroku”[1], 59% osób kupujących okulary korekcyjne, decyduje się na nowe oprawki wraz ze szkłami raz na 2-5 lat. Same szkła statystycznie są wymieniane częściej, jednak blisko 1/4 ankietowanych ciągle korzysta z pierwszego zakupionego modelu. Wyniki raportu komentuje Grzegorz Romanik, optyk i optometrysta oraz eksperci Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej. Więcej osób wymienia całe okulary Jak często badani wymieniają swoje okulary? Aż 31% respondentów odpowiedziało, że ze swoich okularów korzystają przez okres od 3…
Przeczytaj całość