Cyfrowe kompetencje społeczeństwa – współpraca Ministerstwa Cyfryzacji z 38PR & Content Communication

realizacja:

08.08.2018

Cyfrowe kompetencje społeczeństwa – współpraca Ministerstwa Cyfryzacji z 38PR & Content Communication   Postępowanie na przygotowanie strategii i realizację działań PR w ramach realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK projektu wygrała Agencja 38PR & Content Communication. Do zadań agencji należeć będą nie tylko przygotowanie strategii działań PR dla kampanii, ale i m.in. proaktywna współpraca z mediami, wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych i przy organizacji wydarzeń dla mediów oraz stałe doradztwo w zakresie PR. Za nadzór nad realizacją umowy ze strony agencji odpowiada Prezes Zarządu, Katarzyna Życińska. Agencja została wybrana…
Przeczytaj całość

„Do rany przyłóż” – kampania contentowa dla marki MaxiBiotic

klient:

MaxiBiotic

|

realizacja:

24.07.2018

„Do rany przyłóż” – kampania contentowa dla marki MaxiBiotic Nowa kampania marki MaxBiotic, należącej do Valeant Pharma Poland, realizowana pod hasłem „Do rany przyłóż”, wystartowała tuż przed sezonem wakacyjnym. Akcja ma charakter edukacyjny, a jej zadaniem jest uświadamianie, jak bardzo potrzebna jest odpowiednia reakcja w przypadku udzielania pierwszej pomocy – zarówno w momentach zagrażających życiu i zdrowiu, jak i w drobnych wypadkach, skaleczeniach i otarciach. Filarem akcji jest strona internetowa www.doranyprzyloz.com.pl, która oswaja czytelników z tematem pierwszej pomocy. Na potrzeby akcji marka MaxiBiotic, współpracuje z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym (GOPR). …
Przeczytaj całość

„Nie musi ci to przeszkadzać” – nowa kampania contentowa marki Sachol

klient:

Sachol

|

realizacja:

04.06.2018

„Nie musi ci to przeszkadzać” – nowa kampania contentowa marki Sachol Nowa kampania marki Sachol, realizowana pod hasłem „Nie musi ci to przeszkadzać”, wystartowała wraz z początkiem maja. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest uświadamianie nam, że nie musimy godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Kampania szczególny nacisk kładzie na ignorowanie bólu i zmian w obrębie jamy ustnej. Filarem akcji jest strona internetowa www.niemusicitoprzeszkadzac.pl, która porusza medyczne i psychologiczne aspekty związane z bólem i zmianami w obrębie błony śluzowej jamy ustnej. Za koncepcję…
Przeczytaj całość

Centrum lotnictwa biznesowego w Łodzi

klient:

BARTOLINI AIR

|

realizacja:

21.05.2018

Centrum lotnictwa biznesowego w Łodzi   Bartolini Air, największy w Europie Centralnej ośrodek szkolenia pilotów, uruchamia w Łodzi dwa nowe projekty. Oferuje prywatne podróże powietrznymi taksówkami, których Łódź będzie siedzibą i tworzy centrum lotów biznesowych. Baza lotnictwa obejmować będzie pełne zaplecze hangarowe i serwisowe, a jej atutem jest dogodna lokalizacja w sercu Polski. Rynek lotniczy w Polsce rozwija się najszybciej w Europie. W 2017 roku z transportu lotniczego skorzystało o 6 milionów pasażerów więcej niż w 2016 roku, czyli 40 milionów Polaków (wzrost o 17 proc.). To zasługa linii rejsowych,…
Przeczytaj całość

„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex

klient:

DIOSMINEX

|

realizacja:

17.05.2018

„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex   W maju wystartowała kampania „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, której organizatorem jest marka Diosminex. Projekt podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W kampanię zaangażowała się m.in. Edyta Herbuś ze swoją mamą, czego efektem są 4 lekcje tańca w formie wideo. W ramach skierowanej do kobiet akcji powstała dedykowana strona internetowa (www.NicNieZatrzymaMnie.pl) i profil na Facebooku. Dodatkowym elementem działań jest promocja konsumencka zorganizowana wspólnie z marką Gatta. Za koncepcję i…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication realizuje działania contentowe dla marek: 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

realizacja:

15.05.2018

38PR & Content Communication realizuje działania contentowe dla marek: 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol   38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Valeant Pharma Poland jest częścią międzynarodowego koncernu Valeant Pharmaceuticals International, który pracuje na rzecz ochrony zdrowia ludzi na całym świecie. Spółka w Polsce należy do kluczowych firm rynku farmaceutycznego. Posiada szerokie portfolio…
Przeczytaj całość

Grupa Tubądzin uruchomiła w Sieradzu najnowocześniejszy salon firmowy

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

10.05.2018

Grupa Tubądzin uruchomiła w Sieradzu najnowocześniejszy salon firmowy Dedykowane strefy, 400 m2 powierzchni i płytki zaaranżowane w „domowych” przestrzeniach – to nowy salon firmowy Tubądzina zlokalizowany w Sieradzu przy najnowocześniejszej fabryce płyt ceramicznych w tej części Europy. Pokazano tam nowości produktowe, w tym szerokie zastosowanie wielkoformatowych gresów – jako okładzina mebli, blatów kuchennych czy stołowych. Dbałość o każdy detal prezentowanych pomieszczeń i wykorzystanie w salonie multimediów w postaci ekranów LED i monitorów pozwala odwiedzającym poczuć się jak w idealnym domu. Grupa Tubądzin posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży. Elegancja, design…
Przeczytaj całość

Gmach Collegium Chemicum Novum UAM rozświetlił największy wideo mapping w Europie

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

10.05.2018

Gmach Collegium Chemicum Novum UAM rozświetlił największy wideo mapping w Europie   Gmach Wydziału Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza zmienił się nie do poznania. Bryła z żółtej cegły stała się elewacją o różnych kolorach, kształtach i fakturze. Wszystko za sprawą największego w Europie mappingu, który pokazał, jak może przeobrazić się przestrzeń miejska. Najnowsze trendy w designie można było zobaczyć na całym froncie budynku o powierzchni 20 x 140 metrów. Mapping był częścią zorganizowanego przez Grupę Tubądzin spotkania TDD – Tubądzin Design Days, otwierającego cykl wydarzeń, które odbędą się również w…
Przeczytaj całość

Jedzenie w centrum uwagi. Bakalland mówi trendach

klient:

Bakalland

|

realizacja:

08.05.2018

Jedzenie w centrum uwagi. Bakalland mówi trendach   Bakalland – lider rynku bakalii – wspólnie z zaproszonymi do współpracy ekspertami postanowił podsumować panujące trendy żywieniowe, mody kulinarne i styl życia, w którym główną rolę odgrywa jedzenie. Opowieści o kulinarnych upodobaniach, ulubionych smakach i składnikach zawarte zostały w trendbooku pt.„ Jedzenie w centrum uwagi”. Trendbook to niecodzienna publikacja, która zwraca uwagę na panujące trendy żywieniowe oraz pokazuje, jak na przestrzeni lat i zmian pokoleniowych ewoluowały kulinarne upodobania i smaki. W wydawnictwie jego twórcy nie prognozują przyszłości, lecz opowiadają o trendach, które…
Przeczytaj całość

Gatta & Diosminex – dla kobiet, których NIC NIE ZATRZYMA!

klient:

DIOSMINEX

|

realizacja:

07.05.2018

Gatta & Diosminex – dla kobiet, których NIC NIE ZATRZYMA! Tej wiosny marki Diosminex i Gatta, które doskonale rozumieją kobiety i troszczą się o nie, łączą swoje siły. Ich wspólnym celem jest to, aby zadbać o piękne i zdrowe nogi Polek. Działania dedykowane są problemowi przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), która, pod postacią opuchniętych, ciężkich nóg, skurczy łydek, pajączków czy żylaków, dotyczy nawet co drugiej kobiety . W tym celu partnerzy zaplanowali promocję, w ramach której do każdej zakupionej pary rajstop funkcyjnych Gatta RELAX MEDICA zostanie dodany żel Diosminex szybka ulga…
Przeczytaj całość