Mazurek Dla Kamila

klient:

Atlas

|

realizacja:

13.12.2016

#MazurekDlaKamila – pracownicy Atlas zaśpiewali hymn dla Kamila Stocha 11 grudnia 2016 r., norweskie Lillehamer. Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Kamil Stoch, którego sponsorem jest ATLAS, lider rynku chemii budowlanej w Polsce, staje na najwyższym stopniu podium. I ten jeden, najważniejszy w tym dniu moment – dekoracja zwycięzcy, podczas której nie zabrzmiał Mazurek Dąbrowskiego.Organizatorzy zawodów nie odtworzyli hymnu Polski i w związku z tym pracownicy i fachowcy łódzkiego ATLASA postanowili zrobić Kamilowi wyjątkowy prezent. Specjalnie dla polskiego Mistrza nagrali Mazurek Dąbrowskiego! Filmy, opublikowane na profilu Facebook Atlas, w ciągu…
Przeczytaj całość

Bakalland na tropie Złotych owoców

klient:

Bakalland

|

realizacja:

01.11.2016

Tym razem zabieram was do Ameryki Południowej, gdzie na wysokich górskich zboczach Andów rozciągających się przez Kolumbię, Peru i Ekwador uprawiane są jedne z najzdrowszych owoców świata. Ich łacińska nazwa to Physalis, polska – miechunka peruwiańska, a my nazywamy je po prostu Złotymi owocami!” – mówi Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorka marki Bakalland w najnowszym filmie stworzonym wraz z ekipą Bakalland i 38PR & Content Communication w dalekiej Kolumbii. Nowy film promocyjny to kontynuacja kampanii „Prosto z plantacji” realizowanej od 2014 roku, która prezentuje jakość i pochodzenie bakalii. Kampania realizowana jest narzędziami…
Przeczytaj całość

Woda bezcennym darem natury

klient:

Geberit

|

realizacja:

01.06.2016

Remont szkolnych łazienek w liczbach – projekt społeczny Geberit. Firmę Geberit i Szkołę Podstawową na warszawskiej Woli połączył wspólny cel, czyli podnoszenie świadomości najmłodszych w zakresie higieny i oszczędzania wody. Projekt społeczny obejmował nie tylko wyremontowanie łazienek i wyposażanie ich w rozwiązania sanitarne Geberit oraz ceramikę marki KOŁO. Zakładał również edukację na temat higieny oraz naukę dbania o przyrodę, a w szczególności pobudzenie wrażliwości na rozsądne gospodarowanie wodą.  

6-ty Zmysł Projektanta

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

01.01.2016

Whirlpool 6-ty Zmysł Projektanta to kampania, która łączy technologię użytkową ze światem mody. Marka Whirlpool w marcu 2015 roku została partnerem projektantów Michała Szulca i BIZUU. W 2016 roku do ambasadorów akcji dołączyli blogerzy: Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Za ich pośrednictwem Whirlpool pokazuje, że urządzenia AGD mogą znakomicie zadbać o wszystkie nasze ubrania, także wiele z tych, które do tej pory czyściliśmy w pralni chemicznej.Polscy projektanci to eksperci od najbardziej wymagających, najdelikatniejszych tkanin. We współpracy z marką Whirlpool pokazują, że ich praca „nie kończy się” na zaprojektowaniu…
Przeczytaj całość

Wielki powrót Justyny Steczkowskiej do Gatty!

klient:

Gatta

|

realizacja:

10.11.2015

Justyna Steczkowska 15 lat temu została pierwszą twarzą marki Gatta i miała „kota na punkcie rajstop”. Stara przyjaźń nie rdzewieje, dlatego po kilkunastu latach gwiazda wraca do Gatty w wyjątkowo zmysłowej kampanii. 38PR & Content Communication miało przyjemność organizować konferencję prasową, podczas której dwie przyjaciółki – Gatta i Justyna wybrały się w sentymentalną podróż do początków ich współpracy. Na konferencji dopisał atmosfera, dziennikarze i fotoreporterzy. W trakcie spotkania zaprezentowane zostały archiwalne spoty reklamowe z udziałem Justyny Steczkowskiej, a także backstage z najnowszej realizacji i spot, który prezentowany jest w najważniejszych…
Przeczytaj całość

Whirlpool i banki żywności

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

15.09.2015

Whirlpool od września 2015 roku wspiera akcję „Nie marnuj jedzenia” prowadzoną przez Federację Polskich Banków Żywności. Głównym założeniem współpracy jest wspólna edukacja w temacie niemarnowania żywności oraz jej prawidłowego przechowywania. W ramach kooperacji zostały zorganizowanie czterodniowe warsztaty, podczas których szef Akademii Kulinarnej Whirlpool – Marco Ghia – przeprowadził szkolenie dla Kadry Banków Żywności, którego głównym tematem było ekonomiczne gotowanie. Wspólnie został opracowany także poradnik poświęcony niemarnowaniu żywności zawierający informacje o skali marnowania jedzenia na świecie. Jest on dystrybuowany przez 32 Banki Żywności zrzeszone w Federacji. 38PR & Content Communication było…
Przeczytaj całość

Sukces projektu „Rinke za kratami”

klient:

Rinke za kratami

|

realizacja:

09.09.2015

Od sierpnia do listopada 2015 r., agencja 38PR & Content Communication miała przyjemność komunikować wyjątkowy projekt – „Rinke za kratami”. To dlaczego był wyjątkowy najlepiej oddają słowa samego autora – Rinke Rooyensa:  Projekt „Rinke za kratami” dojrzewał we mnie długo. Od wielu lat chciałem pokazać realia polskiego więzienia – miejsca, które rządzi się własnymi prawami, na temat którego wiedza większości z nas jest znikoma. Chciałem przyjrzeć się zależnościom, jakie łączą poszczególne grupy, spojrzeć na ten zamknięty system z socjologicznej perspektywy. Nie szukałem sensacji. Zależało mi na szczerych rozmowach. Przez ponad…
Przeczytaj całość

Piknik „Poznaj Dobrą Żywność” Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

klient:

MRiRW

|

realizacja:

03.07.2015

Wiodącym celem programu Poznaj Dobrą Żywność jest propagowanie informacji na temat produktów żywnościowych wysokiej jakości polskich producentów. Piknik Poznaj Dobrą Żywność to już tradycja oraz jeden z głównych elementów promocji programu. Organizowany co roku jest doskonałą okazją do promocji polskiej żywności, a wśród mieszkańców Warszawy zdobył ugruntowaną pozycję promocji zdrowego stylu życia. 38PR & Content Communication odpowiadała za organizację głównych atrakcji oraz opracowanie i koordynację scenariusza Pikniku w ramach trzech edycji, które odbyły się w latach: 2013, 2014 i 2015.

Michał Szulc – „6-ty Zmysł Projektanta”

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

01.04.2015

Pokazy mody to wielkie wydarzenie w świecie projektantów i dziennikarzy. Każdy pokaz przygotowywany jest z klikumiesięcznym wyprzedzeniem, gdyż najważniejsze jest pozyskanie patronów medialnych i sponsorów. Istotna jest także oprawa wydarzenia: wyjątkowe miejsce, klimatyczna scenografia, współpraca z reżyserem czy modelkami.  38PR Content&Communication od 2014 r. zrealizowało 3 autorskie pokazy Michała Szulca zgodnie z rytmem sezonów w modzie. Michał  Szulc  to  projektant z dziesięcioletnim doświadczeniem,  jego  projekty charakteryzują się połączeniem funkcjonalności z przemyślanymi konstrukcjami – to właśnie dlatego zyskał sobie ogromną przychylność branży i krytyków. Jego talent został doceniony także  przez  markę…
Przeczytaj całość

„Dzień drzemki w pracy” – IKEA Łódź ponownie namawia łodzian do spania w nietypowych miejscach

klient:

Ikea Łódź

|

realizacja:

12.03.2015

Polska znajduje się w czołówce najbardziej zapracowanych narodów. Przez zapracowanie śpimy coraz krócej, a to odbija się na naszym zdrowiu i na naszej pracy. Wspólnie z IKEA Łódź postanowiliśmy przypomnieć łodzianom o wyjątkowym święcie, jakim jest „Dzień drzemki w pracy”, który przypada – 12 marca. Tego dnia o poranku, na trzech dużych, łódzkich skrzyżowaniach pojawiły się hostessy i hości, ubrani w czerwone szlafroki IKEA. Od godz. 7.30 do 9.30 rozdawali łodzianom, zmierzającym do pracy lub na uczelnię, miękkie, przytulne poduszki. Do wyboru były różne kolory i wielkości – klasyczne jaśki…
Przeczytaj całość