Press Day Anataka

realizacja:

28.09.2012

Fascynujące kobiety, piękna kolekcja, mądre rozmowy o modzie tak wyglądał scenariusz spotkania prasowego z Anataką. Zobaczcie naszą fotorelację.

38PR dla FORKitchen®

realizacja:

20.09.2012

Agencja 38PR rozpoczęła współpracę z FORKitchen® – producentem wyjątkowych akcesoriów kuchennych.   FORKitchen® to firma zajmująca się produkcją niezwykłych akcesoriów kuchennych. Głównym założeniem marki jest tworzenie produktów wyjątkowych pod względem wzornictwa, materiału i zastosowania. FORKitchen® powstała w 2012 roku z inicjatywy Macieja Pawłowskiego, obecnie Prezesa Zarządu. W tym samym roku na polski rynek został wprowadzony pierwszy, flagowy produkt marki FORKY® –niezwykły przyrząd kuchenny, który umożliwia za pomocą jednego ruchu łatwe obracanie wszystkich specjałów podczas smażenia, gotowania czy grillowania. FORKitchen®, chcąc zapewnić najwyższy standard i jakość swoich produktów, współpracuje z największymi…
Przeczytaj całość

Balonowe zaproszenia na Press Day Gatty

klient:

Gatta

|

realizacja:

19.09.2012

Balonowe zaproszenia na Press Day Gatty Lubimy zaskakiwać dziennikarzy – tym razem niestandardowym zaproszeniem 🙂  

38PR dla Zyco Polska

realizacja:

04.09.2012

Agencja 38PR rozpoczęła współpracę z Zycko Polska – międzynarodowym dystrybutorem innowacyjnych rozwiązań IT. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo z zakresu public relations oraz prowadzenie biura prasowego. Zycko jest międzynarodowym dystrybutorem innowacyjnych rozwiązań IT z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Obecnie firma posiada oddziały w 14 krajach. W ofercie Zycko znajdują się produkty i usługi obejmujące wszystkie elementy infrastruktury IT przedsiębiorstwa: akcesoria i komponenty sieciowe, infrastruktura centrum danych, akceleracja aplikacji, bezpieczne przechowywanie danych, wirtualizacja oraz systemy do wideokonferencji HD. Firma oferuje także profesjonalne usługi biznesowe m.in.: wsparcie techniczne, konfigurację urządzeń według wymagań, akredytowany…
Przeczytaj całość

Kim są współczesne Morowe Panny?

klient:

Muzeum Powstania Warszawskiego

|

realizacja:

06.07.2012

Podczas debaty „Kim są Morowe Panny?” Muzeum Powstania Warszawskiego zostały przedstawione wyniki badań „Kim są współczesne Morowe Panny” Psycholog Maria Rotkiel przedstawiła wyniki badania ankietowego zrealizowanego na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego. Było ono próbą odpowiedzi na pytanie „Kim są współczesne Morowe Panny”. „Wyniki badań, pomimo ich rozpiętości, uświadamiają jedną podstawową prawidłowości, iż określenie kim dla ankietowanych jest Morowa Panna, było bardzo subiektywne. Odpowiadający kierowali się własnymi doświadczeniami i emocjami. Jednak z tych wielu ujęć, wyłaniają się typy osobowości oraz przypisywane im wartości, cechy i skojarzenia. Spójna dla współczesnych „Morowych Panien”,…
Przeczytaj całość

Chodząca wystawa zdjęć z serialu „Krew z Krwi”

klient:

Canal+

|

realizacja:

31.05.2012

38PR miało przyjemnośc zorganizować nietypową wystawę w „Noc Muzeów”. Wraz z Canal+ przed warszawskimi muzeami stanęła nasza „chodząca wystawa” zdjęć z fantastycznego serialu „Krew z krwi”. Nietypowo, intrygujaco, ciekawie 🙂 Oto nasza fotorelacja:

Agata Wojtkiewicz – pierwszy butik w Warszawie

klient:

Agata Wojtkiewicz

|

realizacja:

21.03.2012

We wtorek 20 marca, w najbardziej modowej dzielnicy Warszawy, przy ul. Mokotowskiej 65, został otwarty pierwszy, autorski butik marek AGATA WOJTKIEWICZ i LOFT37.PL. Na uroczystym otwarciu zjawili się dziennikarze i styliści z najpopularniejszych modowych tytułów oraz gwiazdy polskiego show biznesu. W butiku zaprezentowano najnowsze kolekcje projektantek na sezon wiosna-lato 2012. „Cieszę się, że wspólnie z Joanną i Pauliną z LOFT37.PL stworzyłyśmy ciepłe, przyjazne i przede wszystkim modne miejsce w centrum Warszawy. Poznałyśmy się przy okazji projektowania kolekcji na ostatni Fashion Week i podczas wspólnej pracy odkryłyśmy, że posiadamy podobną stylistykę….
Przeczytaj całość

„Królowa i Księżniczka moich marzeń” – Gatta Cottoline docenia talent plastyczny uczniów szkół podstawowych

klient:

Gatta

|

realizacja:

16.03.2012

W Warszawie, odbyła się inauguracja akcji Gatta Cottoline „Królowa i Księżniczka moich marzeń”. W spotkaniu dla dzieci klas 1-3 wzięła udział aktorka Katarzyna Pakosińska, która przeczytała uczniom baśń „Królewna Śnieżka” oraz zachęciła ich do tworzenia prac plastycznych z ulubionymi bohaterami popularnej bajki. Akcja w Szkole Podstawowej nr 97 w Warszawie zainaugurowała konkurs, który dla szkół podstawowych w całej Polsce rozpoczęła marka Gatta Cottoline. W ramach konkursu dzieci mają za zadanie stworzyć dowolną techniką prace plastyczne z ulubionymi bohaterami bajki „Królewna Śnieżka”. Najlepsze rysunki nagrodzone zostaną tablicą interaktywną dla szkoły oraz…
Przeczytaj całość

Urodzinowy pokaz marki JAROSZEWSKA

klient:

Natalia Jaroszewska

|

realizacja:

05.03.2012

Panorama Warszawy nocą, muzyka na żywo, tłumy gwiazd, mediów i klientek – w takiej scenerii Natalia Jaroszewska świętowała dziesięciolecie swojej marki. We wtorkowy wieczór w Warszawie, odbył się jubileuszowy pokaz kolekcji Jaroszewska. Na wybiegu obok modelek pokazały się zaprzyjaźnione z projektantką gwiazdy – Daria Widawska, Anna Czartoryska, Ola Kisio i Anna Bosak. Styl Natalii Jaroszewskiej określany jest jako „200% kobiecości”. Taka jest też urodzinowa kolekcja projektantki – miejska, lekka, bezpretensjonalna, do noszenia na co dzień i wielkie wyjście Pokaz odbył się na ostatnim piętrze domu mody VitkAc. Goście wydarzenia mogli…
Przeczytaj całość

Inauguracja sezonu wiosennego

klient:

Gatta

|

realizacja:

29.02.2012

Na Gatta Fashion Day przybyli zarówno dziennikarze i styliści z najważniejszych modowych tytułów oraz gwiazdy, jak również znane osobistości świata mody. Pojawiła się m.in. Aleksandra Mikołajczak, Candy Girl, a także Dorota Wróblewska i Anna Męczyńska. Goście mogli zapoznać się z produktami, a także porozmawiać z przedstawicielkami marki oraz Joanną Horodyńską o trendach na sezon wiosna/lato 2012 obecnych w kolekcjach Gatty.