Michał Szulc – „6-ty Zmysł Projektanta”

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

01.04.2015

Pokazy mody to wielkie wydarzenie w świecie projektantów i dziennikarzy. Każdy pokaz przygotowywany jest z klikumiesięcznym wyprzedzeniem, gdyż najważniejsze jest pozyskanie patronów medialnych i sponsorów. Istotna jest także oprawa wydarzenia: wyjątkowe miejsce, klimatyczna scenografia, współpraca z reżyserem czy modelkami.  38PR Content&Communication od 2014 r. zrealizowało 3 autorskie pokazy Michała Szulca zgodnie z rytmem sezonów w modzie. Michał  Szulc  to  projektant z dziesięcioletnim doświadczeniem,  jego  projekty charakteryzują się połączeniem funkcjonalności z przemyślanymi konstrukcjami – to właśnie dlatego zyskał sobie ogromną przychylność branży i krytyków. Jego talent został doceniony także  przez  markę…
Przeczytaj całość

IKEA Łódź życzyła łodzianom kolorowych snów

klient:

Ikea Łódź

|

realizacja:

12.03.2015

Niejeden z nas pamięta przedszkolne leżakowanie, które było zmorą większości maluchów. Kto bowiem chciałby odpoczywać przez godzinę, kiedy w tym czasie można się świetnie bawić z rówieśnikami? W świecie dorosłych podejście do leżakowania jest zupełnie inne. Każdemu marzy się czasem drzemka w pracy. I choć firmy coraz częściej tworzą strefy relaksu dla swoich pracowników, to mało który może sobie pozwolić na sen w ciągu dnia. Jest jednak taki dzień w roku, kiedy możemy, a nawet powinniśmy na chwilę przerwać pracę i odpocząć – Światowy Dzień Drzemki w Pracy, który przypada…
Przeczytaj całość

„Dzień drzemki w pracy” – IKEA Łódź ponownie namawia łodzian do spania w nietypowych miejscach

klient:

Ikea Łódź

|

realizacja:

12.03.2015

Polska znajduje się w czołówce najbardziej zapracowanych narodów. Przez zapracowanie śpimy coraz krócej, a to odbija się na naszym zdrowiu i na naszej pracy. Wspólnie z IKEA Łódź postanowiliśmy przypomnieć łodzianom o wyjątkowym święcie, jakim jest „Dzień drzemki w pracy”, który przypada – 12 marca. Tego dnia o poranku, na trzech dużych, łódzkich skrzyżowaniach pojawiły się hostessy i hości, ubrani w czerwone szlafroki IKEA. Od godz. 7.30 do 9.30 rozdawali łodzianom, zmierzającym do pracy lub na uczelnię, miękkie, przytulne poduszki. Do wyboru były różne kolory i wielkości – klasyczne jaśki…
Przeczytaj całość

Spanie w miejscach publicznych oczami IKEA Łódź

klient:

Ikea Łódź

|

realizacja:

26.02.2015

Spanie w miejscach publicznych oczami IKEA Łódź Jednym z najbardziej nietypowych świąt w naszym kalendarzu jest Dzień Spania w miejscach publicznych. Choć obchodzimy go od niedawna, tak naprawdę ma wielu zwolenników, którzy świętują go nie tylko 26 lutego. W tym roku IKEA Łódź postanowiła sprawdzić gdzie najczęściej zdarza nam się przymknąć oko. Przy współpracy z lokalnym medium przeprowadziła sondę wśród łodzian. Wyszła także do miasta w poszukiwaniu „śpiochów” i pokazała im jak można umilić sobie sen w przestrzeni miejskiej. Za realizację akcji odpowiada agencja 38PR, od roku współpracująca z IKEA…
Przeczytaj całość

Rochstar i „Świat się kręci”

klient:

Rochstar

|

realizacja:

01.02.2015

Agencja 38PR & Content Communication nawiązała współpracę z Rochstar – jednym z największych domów produkcyjnych w Polsce – na obsługę PR programu „Świat się kręci”. To pierwszy program typu infotainment w Polsce, w którym prowadzący oraz goście dyskutują o najważniejszych i najciekawszych bieżących wydarzeniach z kraju i ze świata. Prowadzącymi są osobowości telewizyjne: Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku widzowie mogą liczyć na spotkania z nietuzinkowymi ludźmi, interesujące rozmowy o polityce, kulturze, problemach społecznych. Podczas pracy przy tym projekcie odpowiadamy przede wszystkim za: wzrost cytowalności programu w mediach…
Przeczytaj całość

„Prosto z plantacji” – Kasia Bujakiewicz z BAKALLAND

klient:

Bakalland

|

realizacja:

01.10.2014

„Prosto z plantacji” to realizowana od 2014 roku kampania marki Bakalland prezentująca jakość i pochodzenie bakalii. Do współpracy zaprosiliśmy aktorkę Katarzyna Bujakiewicz, która odwiedziła rozsiane po świecie plantacje orzechów oraz owoców. Celem działań jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko dodatek do ciast, ale również zdrowa przekąska czy istotny składnik dań wytrawnych. Kampania rozpoczęła się 1 października 2014 i w pierwszej odsłonie objęła TV, prasę, Internet, media relations oraz różnorodne działania BTL. W telewizji prowadzona była na szeroką skalę akcja reklamowa (TVP, TVN, Polsat,…
Przeczytaj całość

Listerine Professional wraz z agencją 38PR podpowie jak dbać o dziąsła

klient:

Listerine

|

realizacja:

25.09.2014

Agencja 38PR zrealizuje kampanię PR dla nowej marki koncernu Johnson&Jonhson – LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także event PR. Za realizację projektu odpowiada Katarzyna Życińska, Magdalena Juźwiak i Justyna Giers. LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY to nowość wśród preparatów przeznaczonych do płukania jamy ustnej, która przeciwdziała gromadzeniu się płytki nazębnej, wywołującej zapalenie dziąseł. Produkt niedawno pojawił się na polskim rynku, a jego wprowadzenie wspiera kampania reklamowa oraz działania PR. Za realizację tych drugich odpowiada agencja 38PR. Szczegółowe informacje o LISTERINE® PROFESSIONAL GUM…
Przeczytaj całość

Premiera kolekcji bielizny nocnej – The Intimate Britney Spears

klient:

Gatta

|

realizacja:

25.09.2014

W Złotych Tarasach pojawiły się tłumy fanów Britney Spears. Zaproszeni goście mogli zobaczyć nie tylko swoją idolkę, ale także poznać jej kolekcję bielizny. The Intimate Britney Spears to propozycja dla wszystkich kobiet, które cenią zmysłowe projekty i seksowne dodatki. To przede wszystkim kobiece figi, staniki, szorty czy gorsety, ale także koszulki nocne, piżamki, kimona czy szlafroczki. Britney Spears wzięła także udział w oficjalnym otwarciu nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach oraz spotkała się z najlepszymi polskimi blogerkami: Julią „Maffashion” Kuczyńską oraz Jessicą Mercedes. Na evencie pojawiła się także Doda, która…
Przeczytaj całość

Britney Spears po raz pierwszy w Polsce!

klient:

Gatta

|

realizacja:

24.09.2014

Britney Spears, światowej sławy piosenkarka i ikona muzyki pop, na zaproszenie marki Gatta odwiedziła Polskę. Gwiazda, 24 września 2014, pojawiła w Złotych Tarasach, gdzie odbyła się oficjalna premiera jej pierwszej, autorskiej kolekcji bielizny nocnej – The Intimate Britney Spears oraz oficjalne otwarcie nowego salonu Gatta, w którym dostępne są jej projekty. 38PR & Content Communication odpowiadało za organizację i komunikację tego wydarzenia. 

Polsat Viasat History „Przywracamy historię do życia w szkołach”

klient:

Polsat Viasat History

|

realizacja:

29.08.2014

Z początkiem roku szkolnego Polsat Viasat History powołał do życia przełomową inicjatywę „Przywracamy historię do życia w szkołach”. Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej. W ramówce Polsat Viasat History codziennie emitowane było bezpłatne pasmo edukacyjne, zawierające wyselekcjonowane programy dopasowane do programu nauczania historii w szkołach ponadgimnazjalnych. Można je było oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 14:30, przez cały rok szkolny – od września 2014 do czerwca 2015 roku. Pozwoliło to młodzieży na różnych etapach edukacji (w różnych klasach szkół ponadgimnazjalnych), uzupełnić luki w wiedzy historycznej i przekonać ją,…
Przeczytaj całość