Łódź modą i designem stoi

klient:

Agata Wojtkiewicz

|

realizacja:

23.11.2011

Po sukcesie pierwszego Pop-up Shopu Agaty Wojtkiewicz w łódzkiej Manufakturze, 21 października powstał kolejny tymczasowy showroom tendencji. Druga, jesienna odsłona Pop-up Shopu doskonale wpisuje się w dwie łódzkie imprezy o międzynarodowym charakterze – Łódź Design Festiwal i Fashionphilosophy Fashion Week. Showroom Agaty Wojtkiewicz będzie bowiem funkcjonować od 21 do 30 października i na 10 dni stanie się miejscem, w którym będzie można dowiedzieć się wszystkiego o tendencjach w modzie i designie. „Po kwietniowym sukcesie Pop-up Shopu, w którym prezentowałam trendy na wiosnę i lato, nadszedł czas na kolejną, tym razem…
Przeczytaj całość

Park Biznesu Teofilów już otwarty

realizacja:

28.10.2011

W dniu 20 października nastąpiło uroczyste otwarcie Parku Biznesu Teofilów – największej inwestycji biurowej w Łodzi w 2011 roku. Inwestycja oferuje atrakcyjne powierzchnie najmu dedykowane dla sektora BPO oraz usług. „Jesteśmy dumni z Parku Biznesu Teofilów w Łodzi. To miasto z przyszłością, które potrzebuje nowoczesnej przestrzeni dla rozwoju biznesu. Park Biznesu Teofilów jest dostosowany do potrzeb przyszłych najemców oraz ich pracowników, zwłaszcza dla firm z sektora BPO oraz usług” – powiedziała Agnieszka Jachowicz, Dyrektor Zarządzający Funduszami Rynku Nieruchomości BZ WBK TFI SA.

Tworzymy komiks o Powstaniu Warszawskim

klient:

Muzeum Powstania Warszawskiego

|

realizacja:

18.10.2011

O historii inaczej, O historii ciekawie, o historii mądrze. Tak chcemy mówić w ramach akcji „Kultura, Historia – WKRĘĆ SIĘ”. Zobaczcie jak razem tworzyliśmy komiks o Powstaniu Warszawskim – do zabawy zaprosiliśmy wszystkich warszawiaków, zarówno dużych jak i małych, uzdolnionych jak i amatorów. Zobaczcie efekty naszej zabawy.

WKRĘĆ SIĘ – historia i kultura.

klient:

Muzeum Powstania Warszawskiego

|

realizacja:

15.10.2011

Wkręć się – historia i kultura to program wolontariacki stworzony dla warszawskich studentów zafascynowanych historią, PR i marketingiem Wybrani studenci mieli mozliwość pracy w Muzeum Powstania Warszawskiego w najgorętszym okresie, czyli tuż przed kolejną rocznicą ochodów wybuchu Powstania Warszawskiego. To do nich należała opieka nad projektami „Morowe Panny”, „Masa Powstańcza”, „Warszawiacy śpiewają nie – zakazane piosenki”. Historia i Kultura to nie tylko temat wolontariacki. To także temat dyskusji, którą prowadziliśmy na facebooku, gdzie znanych Polaków zapytaliśmy jak współcześnie powinniśmy rozmawiać o naszej historii i kulturze.  

Polska powitała Range Rovera Evoque

klient:

Range Rover

|

realizacja:

19.08.2011

Range Rover Evoque, najbardziej wyczekiwany samochód 2011 roku, dotarł nareszcie do Polski. W środę, 10 sierpnia w Soho Factory w Warszawie odbyła się impreza „Hello Poland” czyli premiera luksusowego samochodu miejskiego. Model został zaprezentowany w dwóch odsłonach: coupe oraz pięciodrzwiowym, w ultranowoczesnej ekspozycji. „To była najgorętsza premiera motoryzacyjna roku. Jesteśmy zadowoleni, że goście tak licznie przybyli, by zobaczyć najmniejszego, najlżejszego i najwydajniejszego Range Rovera, jakiego kiedykolwiek wyprodukowano. Dodatkowo cieszy nas plejadapolskich gwiazd, w towarzystwie której Evoque przywitał Polskę”  – Zobaczcie i poczujcie klimat naszej premiery  

Trochę sexi, trochę flexi, intelektualnie i z przesłaniem

realizacja:

17.05.2011

Eko – sen, Zestaw intelektualny i Nieobojętne krzesło –  to meble stworzone przez polskie gwiazdy dla marki Paged Meble Idea zainicjowania pierwszej w branży meblarskiej Celebrities line narodziła się podczas Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie, gdzie ekipa „Co za tydzień” wraz z  Michałem Pirógiem i Natalią Kukulską odwiedziła stanowisko Paged Meble. Szybko narodził się pomysł podjęcia współpracy, podczas którego gwiazdy mogłyby pokazać swoje „wnętrzarskie gusta, upodobania i potrzeby”. „Zależało nam by meble z serii Celebrities line były w całości autorskimi projektami Natalii, Michała i Oliviera, pod którymi będą mogli się…
Przeczytaj całość

Wola docenia dzieci

klient:

Natalia Jaroszewska

|

realizacja:

14.04.2011

„Czy słońce musi być żółte, a niebo błękitne?” „Czy dziewczynki lubią kwiatki?” „Czy na kolanie mogą siedzieć motylki?” O odpowiedzi na te i inne pytania Wola – polski producent rajstop i skarpet – postanowiła poprosić najlepszych ekspertów, czyli dzieci. Pod czujnym okiem Natalii Jaroszewskiej – słynnej projektantki mody najmłodsi stworzyli pierwszą w Polsce całkowicie swoją kolekcję rajstopek i skarpetek. Kwiaty, ślady psich łapek i odciski dłoni – to najpopularniejsze wzory stworzone przez uczestników warsztatów „WOLA DOCENIA DZIECI”, które odbyły się 13 kwietnia w atelier Natalii Jaroszewskiej. „Dzieci opierają się na…
Przeczytaj całość

Trendy w biżuterii – konferencja Cocktail’me

realizacja:

12.04.2011

Ostre – kolczaste, animal fantasy czy też russian gold? Powyższe tematy brzmią dziwnie, jednakże od 6/04 wiedzą o nich wszystko        najbardziej topowi polscy styliści oraz dziennikarze fashion, którzy pojawili się na konferencji Cocktail’me poświęconej trendom w biżuterii. Podczas merytorycznej prezentacji wszyscy uczestnicy konferencji mogli dowiedzieć się co w danym momencie jest najmodniejsze w świecie biżuterii, oraz co za chwilę pojawi się na ulicach Nowego Jorku, Londynu, Paryża. Głównym celem spotkania była misja, którą Cocktail’me realizuje od początku swojego istnienia, pokazując, że polskie ulice nie muszą się różnić i nie różnią…
Przeczytaj całość

Bo nie grzech być kobietą

klient:

Gatta

|

realizacja:

11.03.2011

„Bo nie grzech być kobietą” to nie tylko hasło najnowszej kampanii Gatty ale także przesłanie marki dla wszystkich kobiet. Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy… bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec… Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury. „Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot telewizyjny zabiera widza do odrealnionej krainy, w której…
Przeczytaj całość