Tubądzin Design Days 2014

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

01.05.2014

W cyklu wydarzeń Tubądzin Design Days wzięli udział najciekawsi i najbardziej znani polscy designerzy: Dorota Koziara, Tomasz Rygalik, Robert Konieczny i Jakub Szczęsny oraz Maciej Zień. Tubądzin Design Days miał na celu wymianę doświadczeń oraz wzbudzenie dyskusji o najnowszych trendach w architekturze i branży wnętrzarskiej. Wraz z ekipą Tubądzin Design Days odwiedziliśmy aż 11 polskich miast: Poznań, Kraków, Gliwice, Wrocław, Białystok, Rzeszów, Sopot, Toruń, Olsztyn, Szczecin i Warszawę. Wyjątkowi goście, inspirujące rozmowy, kreatywne konkursy, dyskusje o najciekawszych trendach, swobodna wymiana doświadczeń i spostrzeżeń – tak najkrócej można scharakteryzować Tubądzin Design…
Przeczytaj całość

Kruger&Matz „It’s your life just take it”

klient:

Kruger&Matz

|

realizacja:

30.04.2014

Pierwsza edycja kampanii „It’s your life just take it” polskiej marki elektronicznej Kruger&Matz wystartowała wiosną 2014 roku. Jej głównym celem było poszukiwanie oraz wspieranie ludzi z pasją – niezależnie od wieku, zawodu i rodzaju hobby. Ambasadorami projektu zostali Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą pasjonatów – Marcelina Zawadzka. Spośród zgłoszeń, które napływały od kwietnia do września, ekipa Łowcy Pasji wybrała 10 pasjonatów, którzy udowodnili, że mają niezwykłą osobowość i wyjątkową pasję, dzięki której chcą zmienić świat. Akcja trwała od maja i zgromadziła blisko 2000 osób,…
Przeczytaj całość

Kalendarz Gehwol 2014

klient:

Gehwol

|

realizacja:

17.10.2013

Katarzyna Bujakiewicz, Grażyna Szapołowska, Grażyna Wolszczak, Agnieszka Więdłocha, Maja Bohosiewicz, Alicja Resich-Modlińska, Weronika Książkiewicz, Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Emilia Czerkawska oraz Lidia Popiel to Gwiazdy, które wzięły udział w wyjątkowej sesji do charytatywnego Kalendarza Gehwol 2014. Jedenaście pięknych kobiet zdecydowało się pomóc małym pacjentom Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Dzięki ich współpracy z wydawcą kalendarza – marką Gehwol oraz autorką zdjęć Lidią Popiel powstał wyjątkowy projekt w szczytnym celu. Dystrybutor marki Gehwol, firma Miralex, postanowiła w ten wyjątkowy i piękny sposób – dając coś od siebie…
Przeczytaj całość

Kalendarz Gehwol 2014 z udziałem Gwiazd

klient:

Gehwol

|

realizacja:

08.10.2013

Kalendarz Gehwol 2014 to projekt z udziałem 11 polskich gwiazd, realizowany, aby pomóc małym pacjentom Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej w Poznaniu. Autorką zdjęć jest znana fotografka Lidia Popiel. Przed jej obiektywem stanęły m.in. Grażyna Szapołowska, Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz czy Weronika Książkiewicz. Od 17 października Kalendarz można znaleźć w sieci aptek Super-Pharm Dochód ze sprzedaży Kalendarza Gehwol, który jest już dostępny w aptekach Super-Pharm, zostanie przeznaczony na zakup niezbędnego sprzętu do leczenia i rehabilitacji najmłodszych pacjentów z Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pomysłodawcą projektu oraz…
Przeczytaj całość

Gatta dla pokoleń – kampania z okazji 20-lecia marki

klient:

Gatta

|

realizacja:

01.10.2013

Gatta – marka, która od 20 lat towarzyszy na co dzień milionom kobiet – hucznie świętuje swój jubileusz. Z okazji urodzin przygotowała kampanię z udziałem trzech znanych Polek, reprezentujących różne pokolenia kobiet. Piękne, niepowtarzalne, z klasą i indywidualnym stylem. Takie są nowe ambasadorki Gatta. Billboardy z wizerunkami nowych ambasadorek marki Gatta od dziś można oglądać w dwudziestu miastach Polski. Kampania z udziałem Beaty Tyszkiewicz, Katarzyny Zielińskiej i Julii Kuczyńskiej „Maffashion” to pomysł Gatty na podsumowanie 20 lat działalności. To także ukłon w stronę kobiet w różnym wieku, bo jak głosi…
Przeczytaj całość

Żeglarze w Pucku popłynęli po zdrowie mężczyzn

realizacja:

23.08.2013

Brak aktywności fizycznej to jeden z najważniejszych czynników behawioralnych mających wpływ na wzrost poziomu ryzyka wystąpienia nowotworu złośliwego nerki oraz prostaty. Aktywność fizyczna, w zależności od jej rodzaju oraz intensywności, może zmniejszyć prawdopodobieństwo zachorowania od 16% do 23% w przypadku raka nerki oraz o ok. 10 do 20% jeżeli chodzi o raka prostaty . Regaty z cyklu Pucharu Polski w Pucku w tym roku wyjątkowo i po raz pierwszy w historii organizowane były w szczytnym celu. Ich zadaniem, oprócz wyłonienia zwycięzców, było propagowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród…
Przeczytaj całość

Pokaz kolekcji Gatta & Bizuu

klient:

Gatta

|

realizacja:

26.02.2013

W warszawskim H15 Apartments zaprezentowana została wiosenno-letnia kolekcja sukienek BIZUU oraz rajstop i skarpetek Gatta zaprojektowanych przez projektantki marki BIZUU. Z tej okazji na pokaz wyreżyserowany przez Katarzynę Sokołowską, jurorkę „Top Model 3”, zaproszone zostały gwiazdy, które są wiernymi fankami polskich marek. Wśród obecnych można było zobaczyć np. dawno niewidzianą na salonach Natalię Siwiec w bieli, stylową Annę Muchę, Joannę Horodyńską w panterce i całą w czerni Agnieszkę Szulim. Nie zabrakło też młodych gwiazd – Klaudii Halejcio i Agnieszki Więdłochy. Zobaczcie naszą fotorelację z tej wyjątkowej imprezy.

Zdrowie przy świątecznym stole

realizacja:

17.12.2012

Jak zdrowo przeżyć święta, jak mądrze rozmawiać przy świątecznym stole? Te tematy poruszaliśmy na śniadaniu prasowym programu „Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!”. Samodzielnie dziennikarze tworzyli zdrowe i smaczne potrawy wigilijne a następnie dr Mariola Kossowicz przedstawiała skuteczne metody na mądrą rozmowę o trudnych tematach.

Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych

realizacja:

08.11.2012

Podsumowanie konferencji – Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych W czwartek, 8 listopada odbyła się konferencja prasowa organizowana przez Biuro Promocji i Turystyki z Zagranicą. Spotkanie stanowiło podsumowanie realizacji projektu pn. „Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych”, współfinansowanego ze środków unijnych. Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą w lutym 2012 roku rozpoczęło realizację projektu pod nazwą „Promocja Marki Łódź – Centrum Przemysłów Kreatywnych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw,…
Przeczytaj całość