Trochę sexi, trochę flexi, intelektualnie i z przesłaniem

realizacja:

17.05.2011

Eko – sen, Zestaw intelektualny i Nieobojętne krzesło –  to meble stworzone przez polskie gwiazdy dla marki Paged Meble Idea zainicjowania pierwszej w branży meblarskiej Celebrities line narodziła się podczas Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie, gdzie ekipa „Co za tydzień” wraz z  Michałem Pirógiem i Natalią Kukulską odwiedziła stanowisko Paged Meble. Szybko narodził się pomysł podjęcia współpracy, podczas którego gwiazdy mogłyby pokazać swoje „wnętrzarskie gusta, upodobania i potrzeby”. „Zależało nam by meble z serii Celebrities line były w całości autorskimi projektami Natalii, Michała i Oliviera, pod którymi będą mogli się…
Przeczytaj całość

Wola docenia dzieci

klient:

Natalia Jaroszewska

|

realizacja:

14.04.2011

„Czy słońce musi być żółte, a niebo błękitne?” „Czy dziewczynki lubią kwiatki?” „Czy na kolanie mogą siedzieć motylki?” O odpowiedzi na te i inne pytania Wola – polski producent rajstop i skarpet – postanowiła poprosić najlepszych ekspertów, czyli dzieci. Pod czujnym okiem Natalii Jaroszewskiej – słynnej projektantki mody najmłodsi stworzyli pierwszą w Polsce całkowicie swoją kolekcję rajstopek i skarpetek. Kwiaty, ślady psich łapek i odciski dłoni – to najpopularniejsze wzory stworzone przez uczestników warsztatów „WOLA DOCENIA DZIECI”, które odbyły się 13 kwietnia w atelier Natalii Jaroszewskiej. „Dzieci opierają się na…
Przeczytaj całość

Trendy w biżuterii – konferencja Cocktail’me

realizacja:

12.04.2011

Ostre – kolczaste, animal fantasy czy też russian gold? Powyższe tematy brzmią dziwnie, jednakże od 6/04 wiedzą o nich wszystko        najbardziej topowi polscy styliści oraz dziennikarze fashion, którzy pojawili się na konferencji Cocktail’me poświęconej trendom w biżuterii. Podczas merytorycznej prezentacji wszyscy uczestnicy konferencji mogli dowiedzieć się co w danym momencie jest najmodniejsze w świecie biżuterii, oraz co za chwilę pojawi się na ulicach Nowego Jorku, Londynu, Paryża. Głównym celem spotkania była misja, którą Cocktail’me realizuje od początku swojego istnienia, pokazując, że polskie ulice nie muszą się różnić i nie różnią…
Przeczytaj całość

Bo nie grzech być kobietą

klient:

Gatta

|

realizacja:

11.03.2011

„Bo nie grzech być kobietą” to nie tylko hasło najnowszej kampanii Gatty ale także przesłanie marki dla wszystkich kobiet. Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy… bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec… Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury. „Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot telewizyjny zabiera widza do odrealnionej krainy, w której…
Przeczytaj całość

Warsztaty Panna Modna

klient:

Agata Wojtkiewicz

|

realizacja:

08.02.2011

W lutym, w artystycznych miejscach Łodzi, Warszawy i Poznania odbyły się warsztaty ślubne dla nowoczesnych panien młodych – „Panna Modna”. To spotkania dla kobiet, które poszukują niebanalnych i wyjątkowo subtelnych rozwiązań, na jeden z najpiękniejszych dni w ich życiu. „Z moich rozmów z przyszłymi pannami młodymi wynika, że istnieje duże zapotrzebowanie na szkolenia oraz warsztaty poświęcone modzie ślubnej. Kobiety chcą dowiedzieć się jak najwięcej o swoich modowych możliwościach, by sprawnie przejść przez cały proces przygotowań do ślubu i w ten najważniejszy dzień z satysfakcją spojrzeć w lustro. Mam nadzieję, że…
Przeczytaj całość

38PR w świecie najmodniejszej biżuterii

realizacja:

04.02.2011

W grudniu 2010 r. 38PR wkroczyło w świat najmodniejszej i niezwykle pięknej biżuterii Cocktail’me. Cocktail’me to wyjątkowe miejsce na biżuteryjnej mapie każdej wielbicielki stylu i znawczyni trendów. Showroom, a jednocześnie sklep, zlokalizowany jest w Pracowni JAGA HUPAŁO – Born To Create (Warszawa, ul. Burakowska 5/7). W Cocktail’me dostępne są m.in. kolekcje: CREART2 – feeria wzorów i animalistycznych motywów, Patrizia Daliana – włoska klasyka w najlepszym wydaniu, BEX ROX – artystyczne wariacje na temat art deco, La mer collections – trend kalifornijskich plaż, nOir – którą pokochały Madonna i Sarah Jessica…
Przeczytaj całość

Międzynarodowe Święto Pizzy

realizacja:

04.02.2011

Pizza znana była już w starożytności. Najpierw wypiekali ja Grecy, później Rzymianie. W wieku XVIII stała się niezwykle popularna w Neapolu i innych włoskich miastach. Następnie zakochały się w niej pozostałe europejskie kraje. Z racji na to, że ta potrawa sprawia nam wszystkim wiele przyjemności i radości postanowiliśmy hucznie obchodzić Międzynarodowe Święto Pizzy.  Pizza kojarzy się ze wspólnym spędzaniem wolnego czasu, radością i przyjemnością. Takie chwile warto świętować! Dlatego Międzynarodowe Święto Pizzy w Da Grasso to kulinarne święto dla wszystkich miłośników tej potrawy, które pokazuje jej różnorodność. Przez cały luty,…
Przeczytaj całość

Kuchenna samodzielność naszych milusińskich

realizacja:

01.12.2010

Warsztaty „Małego Kucharza” to świetna zabawa i jednocześnie nauka, pozwalająca rozbudzić w dzieciach prawdziwe talenty kulinarne. Podczas zajęć z łódzkimi przedszkolakami radości nie było końca. Najpierw dzieci umyły rączki, ubrane zostały w fartuszki i zaopatrzone w wałek, stolnicę i ciasto. Następnie otrzymały składniki do pizzy i rozpoczęły jej przygotowywanie. Kiedy gotowe trafiły do pieca, dzieci dostały odznaki Małego Kucharza i napoje. Na koniec zjadły przygotowaną przez siebie, ciepłą pizzę, podaną z dwoma smacznymi sosami. Pomysł „kuchennej aktywizacji maluchów” jest ciepło przyjęty przez ich rodziców – obserwują oni jak ich  pociechy…
Przeczytaj całość

Da Grasso i Akademia Maturalna PWN

realizacja:

24.11.2010

„Jak się uczyć i czy się uczyć” to pytanie, które zawsze o tej porze zadają sobie maturzyści. Postanowiliśmy im pomóc i zorganizowaliśmy w restauracji Da Grasso warsztaty edukacyjne. Eduekspertka Dominika Orłowska przedstawiła maturzystom sposoby na skuteczną naukę, doradzała jak walczyć ze stresem i efektywnie przygotować się do matury. Wszyscy maturzyści po tej lekcji będą w stanie ustalić listę priorytetów przed nadchodzącą maturą nie zapominająć o tym, że nie samą nauką się żyje. „Współpraca z Wydawnictwem Szkolnym PWN to wspaniała okazja do nawiązania relacji z naszymi młodymi klientami. Cieszymy się, że…
Przeczytaj całość

Joanna Horodyńska dla Gatta

klient:

Gatta

|

realizacja:

03.09.2010

Joannahorodyńskagatta to kolekcja dla nowoczesnej romantyczki, współczesnej dziewczyny z marzeniami o niebieskich migdałach. Raz stąpa mocno po ziemi, jest niezależna i pewna siebie, czuje siłę działania a raz jest krucha, delikatna, zagubiona … w codzienności. (TAKA, JAK JA! JOANNA HORODYŃSKA) W tworzeniu kolekcji Joanna była zainspirowana surowym, minimalistycznym romantyzmem, który zachowuje jednak delikatne, pudrowe barwy, subtelne cięcia i lekkość materiałów. Odmłodzenie, odświeżenie i kierunek dziewczęcość to kolejne cechy kolekcji. Tendencje te, ujawniają się również w najnowszych, światowych wiosenno-letnich trendach. Pojawiają się subtelne elementy marszczeń, fal, warstwowego układania, nakładania materiału. Kolekcja…
Przeczytaj całość