WKRĘĆ SIĘ – historia i kultura.

klient:

Muzeum Powstania Warszawskiego

|

realizacja:

15.10.2011

Wkręć się – historia i kultura to program wolontariacki stworzony dla warszawskich studentów zafascynowanych historią, PR i marketingiem Wybrani studenci mieli mozliwość pracy w Muzeum Powstania Warszawskiego w najgorętszym okresie, czyli tuż przed kolejną rocznicą ochodów wybuchu Powstania Warszawskiego. To do nich należała opieka nad projektami „Morowe Panny”, „Masa Powstańcza”, „Warszawiacy śpiewają nie – zakazane piosenki”. Historia i Kultura to nie tylko temat wolontariacki. To także temat dyskusji, którą prowadziliśmy na facebooku, gdzie znanych Polaków zapytaliśmy jak współcześnie powinniśmy rozmawiać o naszej historii i kulturze.  

Polska powitała Range Rovera Evoque

klient:

Range Rover

|

realizacja:

19.08.2011

Range Rover Evoque, najbardziej wyczekiwany samochód 2011 roku, dotarł nareszcie do Polski. W środę, 10 sierpnia w Soho Factory w Warszawie odbyła się impreza „Hello Poland” czyli premiera luksusowego samochodu miejskiego. Model został zaprezentowany w dwóch odsłonach: coupe oraz pięciodrzwiowym, w ultranowoczesnej ekspozycji. „To była najgorętsza premiera motoryzacyjna roku. Jesteśmy zadowoleni, że goście tak licznie przybyli, by zobaczyć najmniejszego, najlżejszego i najwydajniejszego Range Rovera, jakiego kiedykolwiek wyprodukowano. Dodatkowo cieszy nas plejadapolskich gwiazd, w towarzystwie której Evoque przywitał Polskę”  – Zobaczcie i poczujcie klimat naszej premiery  

Trochę sexi, trochę flexi, intelektualnie i z przesłaniem

realizacja:

17.05.2011

Eko – sen, Zestaw intelektualny i Nieobojętne krzesło –  to meble stworzone przez polskie gwiazdy dla marki Paged Meble Idea zainicjowania pierwszej w branży meblarskiej Celebrities line narodziła się podczas Międzynarodowych Targów Meblowych w Ostródzie, gdzie ekipa „Co za tydzień” wraz z  Michałem Pirógiem i Natalią Kukulską odwiedziła stanowisko Paged Meble. Szybko narodził się pomysł podjęcia współpracy, podczas którego gwiazdy mogłyby pokazać swoje „wnętrzarskie gusta, upodobania i potrzeby”. „Zależało nam by meble z serii Celebrities line były w całości autorskimi projektami Natalii, Michała i Oliviera, pod którymi będą mogli się…
Przeczytaj całość

Wola docenia dzieci

klient:

Natalia Jaroszewska

|

realizacja:

14.04.2011

„Czy słońce musi być żółte, a niebo błękitne?” „Czy dziewczynki lubią kwiatki?” „Czy na kolanie mogą siedzieć motylki?” O odpowiedzi na te i inne pytania Wola – polski producent rajstop i skarpet – postanowiła poprosić najlepszych ekspertów, czyli dzieci. Pod czujnym okiem Natalii Jaroszewskiej – słynnej projektantki mody najmłodsi stworzyli pierwszą w Polsce całkowicie swoją kolekcję rajstopek i skarpetek. Kwiaty, ślady psich łapek i odciski dłoni – to najpopularniejsze wzory stworzone przez uczestników warsztatów „WOLA DOCENIA DZIECI”, które odbyły się 13 kwietnia w atelier Natalii Jaroszewskiej. „Dzieci opierają się na…
Przeczytaj całość

Trendy w biżuterii – konferencja Cocktail’me

realizacja:

12.04.2011

Ostre – kolczaste, animal fantasy czy też russian gold? Powyższe tematy brzmią dziwnie, jednakże od 6/04 wiedzą o nich wszystko        najbardziej topowi polscy styliści oraz dziennikarze fashion, którzy pojawili się na konferencji Cocktail’me poświęconej trendom w biżuterii. Podczas merytorycznej prezentacji wszyscy uczestnicy konferencji mogli dowiedzieć się co w danym momencie jest najmodniejsze w świecie biżuterii, oraz co za chwilę pojawi się na ulicach Nowego Jorku, Londynu, Paryża. Głównym celem spotkania była misja, którą Cocktail’me realizuje od początku swojego istnienia, pokazując, że polskie ulice nie muszą się różnić i nie różnią…
Przeczytaj całość

Bo nie grzech być kobietą

klient:

Gatta

|

realizacja:

11.03.2011

„Bo nie grzech być kobietą” to nie tylko hasło najnowszej kampanii Gatty ale także przesłanie marki dla wszystkich kobiet. Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy… bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec… Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury. „Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot telewizyjny zabiera widza do odrealnionej krainy, w której…
Przeczytaj całość

Warsztaty Panna Modna

klient:

Agata Wojtkiewicz

|

realizacja:

08.02.2011

W lutym, w artystycznych miejscach Łodzi, Warszawy i Poznania odbyły się warsztaty ślubne dla nowoczesnych panien młodych – „Panna Modna”. To spotkania dla kobiet, które poszukują niebanalnych i wyjątkowo subtelnych rozwiązań, na jeden z najpiękniejszych dni w ich życiu. „Z moich rozmów z przyszłymi pannami młodymi wynika, że istnieje duże zapotrzebowanie na szkolenia oraz warsztaty poświęcone modzie ślubnej. Kobiety chcą dowiedzieć się jak najwięcej o swoich modowych możliwościach, by sprawnie przejść przez cały proces przygotowań do ślubu i w ten najważniejszy dzień z satysfakcją spojrzeć w lustro. Mam nadzieję, że…
Przeczytaj całość

38PR w świecie najmodniejszej biżuterii

realizacja:

04.02.2011

W grudniu 2010 r. 38PR wkroczyło w świat najmodniejszej i niezwykle pięknej biżuterii Cocktail’me. Cocktail’me to wyjątkowe miejsce na biżuteryjnej mapie każdej wielbicielki stylu i znawczyni trendów. Showroom, a jednocześnie sklep, zlokalizowany jest w Pracowni JAGA HUPAŁO – Born To Create (Warszawa, ul. Burakowska 5/7). W Cocktail’me dostępne są m.in. kolekcje: CREART2 – feeria wzorów i animalistycznych motywów, Patrizia Daliana – włoska klasyka w najlepszym wydaniu, BEX ROX – artystyczne wariacje na temat art deco, La mer collections – trend kalifornijskich plaż, nOir – którą pokochały Madonna i Sarah Jessica…
Przeczytaj całość

Międzynarodowe Święto Pizzy

realizacja:

04.02.2011

Pizza znana była już w starożytności. Najpierw wypiekali ja Grecy, później Rzymianie. W wieku XVIII stała się niezwykle popularna w Neapolu i innych włoskich miastach. Następnie zakochały się w niej pozostałe europejskie kraje. Z racji na to, że ta potrawa sprawia nam wszystkim wiele przyjemności i radości postanowiliśmy hucznie obchodzić Międzynarodowe Święto Pizzy.  Pizza kojarzy się ze wspólnym spędzaniem wolnego czasu, radością i przyjemnością. Takie chwile warto świętować! Dlatego Międzynarodowe Święto Pizzy w Da Grasso to kulinarne święto dla wszystkich miłośników tej potrawy, które pokazuje jej różnorodność. Przez cały luty,…
Przeczytaj całość

Kuchenna samodzielność naszych milusińskich

realizacja:

01.12.2010

Warsztaty „Małego Kucharza” to świetna zabawa i jednocześnie nauka, pozwalająca rozbudzić w dzieciach prawdziwe talenty kulinarne. Podczas zajęć z łódzkimi przedszkolakami radości nie było końca. Najpierw dzieci umyły rączki, ubrane zostały w fartuszki i zaopatrzone w wałek, stolnicę i ciasto. Następnie otrzymały składniki do pizzy i rozpoczęły jej przygotowywanie. Kiedy gotowe trafiły do pieca, dzieci dostały odznaki Małego Kucharza i napoje. Na koniec zjadły przygotowaną przez siebie, ciepłą pizzę, podaną z dwoma smacznymi sosami. Pomysł „kuchennej aktywizacji maluchów” jest ciepło przyjęty przez ich rodziców – obserwują oni jak ich  pociechy…
Przeczytaj całość