WHIRLPOOL EMEA: POWRÓT PROGRAMU „NIE MARNUJMY CHWIL” Druga edycja obejmuje 900 szkół we Włoszech, w Polsce i na Słowacji.

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

14.03.2018

WHIRLPOOL EMEA: POWRÓT PROGRAMU „NIE MARNUJMY CHWIL”Druga edycja obejmuje 900 szkół we Włoszech, w Polsce i na Słowacji. Pero (MI), 14 marca 2018 – Ponad 900 szkół i 640 000 osób (uczniów, nauczycieli i ich rodzin) we Włoszech, w Polsce i na Słowacji jest objętych drugą edycją programu Nie marnujmy chwil, projektu edukacyjnego rozpoczętego przez Whirlpool EMEA (Europe, Middle East and Africa) w ubiegłym roku. Jego celem było zwiększenie świadomości na temat sposobów na niemarnowanie żywności oraz rozbudzenie potrzeby odpowiedzialnej i świadomej konsumpcji. Korzystając z multidyscyplinarnego podejścia, które kładzie nacisk…
Przeczytaj całość

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie! Ultrakobiecy styl i piękno hotelowego designu

realizacja:

09.03.2018

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie!Ultrakobiecy styl i piękno hotelowego designu Za nami pierwsza w tym roku odsłona Mercure Fashion Night, tym razem we współpracy z atelier Mario Menezi. Pokaz mody, którego choreografię przygotował Jarosław Szado, miał miejsce w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Wydarzenie poprowadził znany dziennikarz – Mateusz Hładki. Wśród gości zobaczyć mogliśmy m.in. Kasię Cerekwicką, Beatę Kozidrak, Otylię Jędrzejczak, Dorotę Gardias i Agatę Steczkowską, która wystąpiła również w roli modelki. Uczestnicy wydarzenia mogli zainspirować się trendami na nadchodzący sezon w pięknych wnętrzach hotelu. Moda na…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication dla Grupy Hotelowej Orbis

realizacja:

06.03.2018

38PR & Content Communication dla Grupy Hotelowej Orbis   38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z Grupą Hotelową Orbis – liderem rynku hotelarskiego w Polsce, którego strategicznym inwestorem jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa public relations dla wszystkich marek: ibis, ibis Styles, ibis Budget, Novotel, Mercure, MGallery oraz Sofitel, a także wsparcie dodatkowych działań promocyjnych. Za współpracę odpowiada zespół: Marcin Sabała, Kinga Karelus i Weronika Janda. Orbis to największa w Polsce i Europie Wschodniej grupa hotelowa posiadająca w sieci 126 hoteli w 12…
Przeczytaj całość

Interaktywne wnętrze i premiera kolekcji Industrio, czyli Ceramika Tubądzin na 4 Design Days

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

21.02.2018

Interaktywne wnętrze i premiera kolekcji Industrio, czyli Ceramika Tubądzin na 4 Design Days Ceramika Tubądzin, podczas trzeciej edycji katowickich targów 4 Design Days, zaprezentowała wielkoformatowe płyty ceramiczne marek MONOLITH i Korzilius oraz nowość w ofercie – największe w Polsce gresy barwione w masie z kolekcji Industrio dostępne w 10 kolorach. Dodatkową atrakcją była niezwykła instalacja – interaktywne wnętrze. Na stoisku firmy podczas rozmów z architektami i projektantami zaprezentowano nowości produktowe Ceramiki Tubądzin, a także oryginalne wykorzystanie wielkoformatowych gresów marki MONOLITH – były one okładziną kubików rozstawionych w przestrzeni stoiska. Stanowiło…
Przeczytaj całość

Goście 11. edycji „Kocham Cię, Polsko!” – kogo zobaczymy w najnowszych odcinkach?

klient:

Kocham Cię Polsko

|

realizacja:

21.02.2018

Goście 11. edycji „Kocham Cię, Polsko!” – kogo zobaczymy w najnowszych odcinkach? Już 3 marca na antenę TVP2 powraca program „Kocham Cię, Polsko!”, w którym gwiazdy mogą sprawdzić swoją wiedzę z różnych dziedzin. Utrzymany w konwencji zabawy teleturniej śledziło w ubiegłym sezonie średnio prawie 2 miliony widzów. Prowadzącą program jest Barbara Kurdej-Szatan, a kapitanami drużyn Tomasz Kammel i Antek Królikowski. Jakich gości zobaczymy w nowych odcinkach?W 11. edycji „Kocham Cię, Polsko!”, która swoją premierę będzie miała w sobotę 3 marca w TVP2, zobaczymy artystów znanych z telewizji czy desek teatrów…
Przeczytaj całość

Ceramika Tubądzin i Maciej Zień – nowy wymiar współpracy

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

20.02.2018

Ceramika Tubądzin i Maciej Zień – nowy wymiar współpracy   W miniony piątek, 16 lutego, Maciej Zień zaprezentował trendy na sezon jesień-zima 2018/19. Wybieg zbudowany został z płyt wielkoformatowych Pietrasanta marki MONOLITH, należącej do Ceramiki Tubądzin. Stworzona na pokaz scenografia to zapowiedź nowej odsłony trwającej już od 10 lat współpracy marki z projektantem. Już wkrótce inspiracje Zienia znajdą się na wielkoformatowych gresach. NEUTRALNY ROZMACH W piątkowy wieczór wybieg zamienił się w wyjątkową przestrzeń, bo po raz pierwszy w historii polskiej mody zbudowany został z płyt wielkoformatowych. Delikatny wzór carrary na…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication dla Grupy Prawnej Koksztys

realizacja:

15.02.2018

38PR & Content Communication dla Grupy Prawnej Koksztys   Do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła jedna z najbardziej doświadczonych polskich kancelarii prawnych – Grupa Koksztys. Do zadań agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji oraz działania media relations. Osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu po stronie agencji są Marta Wróblewska i Ewelina Radowicz. Grupa Prawna Koksztys istnieje na rynku od 1992 r. Każdego roku obsługuje ponad 10 tys. klientów. Swoją działalność koncentruje na dwóch filarach – doradztwie prawnym, świadczonym w szczególności dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz całościowym…
Przeczytaj całość

38PR&Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana

klient:

Centrum Medyczne Damiana

|

realizacja:

13.02.2018

38PR& Content Communication dla Centrum Medycznego Damiana   38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z wiodącą siecią placówek oferującą usługi medyczne – Centrum Medycznym Damiana. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także wsparcie działań dodatkowych (m.in. współpraca z influencerami). Za realizację projektu odpowiadają Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Nikodem Chudzik. Centrum Medyczne Damiana (CMD) istnieje od ponad 20 lat na polskim rynku usług medycznych. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu. Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią…
Przeczytaj całość

GATTA po raz kolejny tworzy dla BIZUU

klient:

Gatta

|

realizacja:

08.02.2018

GATTA po raz kolejny tworzy dla BIZUU   7 lutego w Praskiej Drukarni w Warszawie odbyła się premiera najnowszej kolekcji BIZUU na sezon wiosna-lato 2018. Duet BIZUU we współpracy z marką GATTA po raz kolejny stworzył kolekcję dodatków, które doskonale uzupełniły pokazowe stylizacje. Konsekwentnie już najnowsza kolekcja BIZUU skierowana jest do świadomych i odważnych modowo kobiet, które nie boją się śmiałych połączeń, dla których nowoczesna klasyka to również mocny kolor i oryginalny nadruk. Kolekcja została zainspirowana motywem dżungli oraz egzotyką zamieszkujących ją zwierząt. Myślą przewodnią stała się również wyjątkowa flora…
Przeczytaj całość

Reprodukcja obrazu słynnego rzeźbiarza na płytach Ceramiki Tubądzin

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

25.01.2018

Reprodukcja obrazu słynnego rzeźbiarza na płytach Ceramiki Tubądzin   Wkrótce łódzkie podwórko przy ulicy Więckowskiego 4 zamieni się w prawdziwe dzieło sztuki. W ramach projektu Urzędu Miasta Łodzi – „Miasto Kamienic” – elewację kamienicy ozdobi obraz polskiego rzeźbiarza – Wojciecha Siudmaka pt. „Narodziny Dnia”. Jest to światowa premiera dzieła, które powstało specjalnie z myślą o przeniesieniu go na płyty ceramiczne. Docelowo projekt ma pojawić się na gresach wielkoformatowych Ceramiki Tubądzin, które łącznie zajmą powierzchnię ok. 400 mkw. Wojciech Siudmak to artysta, rzeźbiarz oraz malarz, który jest uważany za czołowego przedstawiciela…
Przeczytaj całość