Jedzenie w centrum uwagi. Bakalland mówi trendach

klient:

Bakalland

|

realizacja:

08.05.2018

Jedzenie w centrum uwagi. Bakalland mówi trendach   Bakalland – lider rynku bakalii – wspólnie z zaproszonymi do współpracy ekspertami postanowił podsumować panujące trendy żywieniowe, mody kulinarne i styl życia, w którym główną rolę odgrywa jedzenie. Opowieści o kulinarnych upodobaniach, ulubionych smakach i składnikach zawarte zostały w trendbooku pt.„ Jedzenie w centrum uwagi”. Trendbook to niecodzienna publikacja, która zwraca uwagę na panujące trendy żywieniowe oraz pokazuje, jak na przestrzeni lat i zmian pokoleniowych ewoluowały kulinarne upodobania i smaki. W wydawnictwie jego twórcy nie prognozują przyszłości, lecz opowiadają o trendach, które…
Przeczytaj całość

Gatta & Diosminex – dla kobiet, których NIC NIE ZATRZYMA!

klient:

DIOSMINEX

|

realizacja:

07.05.2018

Gatta & Diosminex – dla kobiet, których NIC NIE ZATRZYMA! Tej wiosny marki Diosminex i Gatta, które doskonale rozumieją kobiety i troszczą się o nie, łączą swoje siły. Ich wspólnym celem jest to, aby zadbać o piękne i zdrowe nogi Polek. Działania dedykowane są problemowi przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), która, pod postacią opuchniętych, ciężkich nóg, skurczy łydek, pajączków czy żylaków, dotyczy nawet co drugiej kobiety . W tym celu partnerzy zaplanowali promocję, w ramach której do każdej zakupionej pary rajstop funkcyjnych Gatta RELAX MEDICA zostanie dodany żel Diosminex szybka ulga…
Przeczytaj całość

Miasto 2.0 Rewitalizacja + Biznes – konferencja w służbie Łodzi

klient:

Atlas

|

realizacja:

22.03.2018

Miasto 2.0 Rewitalizacja + Biznes – konferencja w służbie Łodzi W dniach 12-13 kwietnia 2018 w łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego odbędzie się konferencja Miasto 2.0 Rewitalizacja + Biznes. Jej celem jest dialog na temat koncepcji przestrzennych zmian Łodzi, a także efektywnych sposobów ich wdrażania. Gościem specjalnym będzie Daniel Libeskind – światowej sławy architekt urodzony w Łodzi. Wśród prelegentów pojawi się również Andrzej Walczak – Prezes Grupy Kapitałowej Atlas. Wydarzenie jest otwarte dla publiczności. Dążenie do miasta idealnego Akademicka idea organizacji konferencji Miasto 2.0 Rewitalizacja + Biznes powstała…
Przeczytaj całość

Hotel ibis Styles Warszawa City otwarty dla gości!

klient:

Grupa Hotelowa Orbis

|

realizacja:

16.03.2018

Hotel ibis Styles Warszawa City otwarty dla gości!   Wyłaniający się ze ściany fragment tramwaju, trakcje na suficie czy zaaranżowany w lobby przystanek, nawiązujący do dawnej komunikacji miejskiej to tylko niektóre z niespodzianek, jakie skrywają w sobie nowoczesne wnętrza otwartego właśnie przy ulicy Grzybowskiej 43 hotelu ibis Styles Warszawa City. Na uroczystej inauguracji jego działalności pojawiło się wielu znakomitych gości – w tym przedstawicieli biznesu i mediów. W ceremonii przecięcia wstęgi udział wzięli między innymi: Giles Clavie, President & Ceo Of Orbis S.A., Oleg Vyshniakov – inwestor, właściciel firmy Wisher…
Przeczytaj całość

WHIRLPOOL EMEA: POWRÓT PROGRAMU „NIE MARNUJMY CHWIL” Druga edycja obejmuje 900 szkół we Włoszech, w Polsce i na Słowacji.

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

14.03.2018

WHIRLPOOL EMEA: POWRÓT PROGRAMU „NIE MARNUJMY CHWIL”Druga edycja obejmuje 900 szkół we Włoszech, w Polsce i na Słowacji. Pero (MI), 14 marca 2018 – Ponad 900 szkół i 640 000 osób (uczniów, nauczycieli i ich rodzin) we Włoszech, w Polsce i na Słowacji jest objętych drugą edycją programu Nie marnujmy chwil, projektu edukacyjnego rozpoczętego przez Whirlpool EMEA (Europe, Middle East and Africa) w ubiegłym roku. Jego celem było zwiększenie świadomości na temat sposobów na niemarnowanie żywności oraz rozbudzenie potrzeby odpowiedzialnej i świadomej konsumpcji. Korzystając z multidyscyplinarnego podejścia, które kładzie nacisk…
Przeczytaj całość

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie! Ultrakobiecy styl i piękno hotelowego designu

realizacja:

09.03.2018

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie!Ultrakobiecy styl i piękno hotelowego designu Za nami pierwsza w tym roku odsłona Mercure Fashion Night, tym razem we współpracy z atelier Mario Menezi. Pokaz mody, którego choreografię przygotował Jarosław Szado, miał miejsce w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Wydarzenie poprowadził znany dziennikarz – Mateusz Hładki. Wśród gości zobaczyć mogliśmy m.in. Kasię Cerekwicką, Beatę Kozidrak, Otylię Jędrzejczak, Dorotę Gardias i Agatę Steczkowską, która wystąpiła również w roli modelki. Uczestnicy wydarzenia mogli zainspirować się trendami na nadchodzący sezon w pięknych wnętrzach hotelu. Moda na…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication dla Grupy Hotelowej Orbis

realizacja:

06.03.2018

38PR & Content Communication dla Grupy Hotelowej Orbis   38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z Grupą Hotelową Orbis – liderem rynku hotelarskiego w Polsce, którego strategicznym inwestorem jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa public relations dla wszystkich marek: ibis, ibis Styles, ibis Budget, Novotel, Mercure, MGallery oraz Sofitel, a także wsparcie dodatkowych działań promocyjnych. Za współpracę odpowiada zespół: Marcin Sabała, Kinga Karelus i Weronika Janda. Orbis to największa w Polsce i Europie Wschodniej grupa hotelowa posiadająca w sieci 126 hoteli w 12…
Przeczytaj całość

Interaktywne wnętrze i premiera kolekcji Industrio, czyli Ceramika Tubądzin na 4 Design Days

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

21.02.2018

Interaktywne wnętrze i premiera kolekcji Industrio, czyli Ceramika Tubądzin na 4 Design Days Ceramika Tubądzin, podczas trzeciej edycji katowickich targów 4 Design Days, zaprezentowała wielkoformatowe płyty ceramiczne marek MONOLITH i Korzilius oraz nowość w ofercie – największe w Polsce gresy barwione w masie z kolekcji Industrio dostępne w 10 kolorach. Dodatkową atrakcją była niezwykła instalacja – interaktywne wnętrze. Na stoisku firmy podczas rozmów z architektami i projektantami zaprezentowano nowości produktowe Ceramiki Tubądzin, a także oryginalne wykorzystanie wielkoformatowych gresów marki MONOLITH – były one okładziną kubików rozstawionych w przestrzeni stoiska. Stanowiło…
Przeczytaj całość

Goście 11. edycji „Kocham Cię, Polsko!” – kogo zobaczymy w najnowszych odcinkach?

klient:

Kocham Cię Polsko

|

realizacja:

21.02.2018

Goście 11. edycji „Kocham Cię, Polsko!” – kogo zobaczymy w najnowszych odcinkach? Już 3 marca na antenę TVP2 powraca program „Kocham Cię, Polsko!”, w którym gwiazdy mogą sprawdzić swoją wiedzę z różnych dziedzin. Utrzymany w konwencji zabawy teleturniej śledziło w ubiegłym sezonie średnio prawie 2 miliony widzów. Prowadzącą program jest Barbara Kurdej-Szatan, a kapitanami drużyn Tomasz Kammel i Antek Królikowski. Jakich gości zobaczymy w nowych odcinkach?W 11. edycji „Kocham Cię, Polsko!”, która swoją premierę będzie miała w sobotę 3 marca w TVP2, zobaczymy artystów znanych z telewizji czy desek teatrów…
Przeczytaj całość

Ceramika Tubądzin i Maciej Zień – nowy wymiar współpracy

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

20.02.2018

Ceramika Tubądzin i Maciej Zień – nowy wymiar współpracy   W miniony piątek, 16 lutego, Maciej Zień zaprezentował trendy na sezon jesień-zima 2018/19. Wybieg zbudowany został z płyt wielkoformatowych Pietrasanta marki MONOLITH, należącej do Ceramiki Tubądzin. Stworzona na pokaz scenografia to zapowiedź nowej odsłony trwającej już od 10 lat współpracy marki z projektantem. Już wkrótce inspiracje Zienia znajdą się na wielkoformatowych gresach. NEUTRALNY ROZMACH W piątkowy wieczór wybieg zamienił się w wyjątkową przestrzeń, bo po raz pierwszy w historii polskiej mody zbudowany został z płyt wielkoformatowych. Delikatny wzór carrary na…
Przeczytaj całość