Mike & Mary – rodzinką marki Hotpoint!

klient:

Hotpoint

|

realizacja:

26.04.2016

Marka Hotpoint, producent sprzętu AGD, objęła swoim patronatem blog Mike & Mary i tym samym rodzina Góreckich stała się ambasadorami urządzeń marki. Przez najbliższe miesiące będą korzystać ze sprzętów Hotpoint – gotując i inspirując internautów do aktywnego spędzania czasu w kuchni.  Bo w kuchni toczy się życie! Z badania wykonanego na zlecenie marki Hotpoint[1], wynika, że dla większości Polaków najważniejszym pomieszczeniem każdego domu jest kuchnia. Aż 88% ankietowanych zgodziło się z tym stwierdzeniem. To pomieszczenie, w którym przede wszystkim przygotowujemy i spożywamy posiłki, jednak to nie jedyne funkcje jakie ono spełnia….
Przeczytaj całość

Wmurowano kamień węgielny pod nową fabrykę Grupy Tubądzin

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

21.04.2016

W czwartek, 21 kwietnia o godz. 12:00 przy ul. POW/Dworskiej w Sieradzu odbyła się uroczystość odczytania aktu erekcyjnego oraz wmurowania kamienia węgielnego pod budowę nowej fabryki Grupy Tubądzin. W wydarzeniu wzięli udział: Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju Tadeusz Kościński, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa Kazimierz Smoliński, Posłowie na Sejm RP, Wojewoda Łódzki Zbigniew Rau, Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień, władze miejskie, powiatowe i gminne, przedstawiciele duchowieństwa, przedstawiciele służb mundurowych, prezesi i przedstawiciele firm i instytucji oraz Zarząd Grupy Tubądzin: Właściciel – Andrzej Wodzyński, Prezes – Mirosław Jędrzejczyk, wiceprezesi…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication dla Grupy ATLAS

klient:

Atlas

|

realizacja:

15.04.2016

38PR & Content Communication dla Grupy ATLAS 38PR & Content Communication nawiązała współpracę z Grupą ATLAS. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne, działania media relations, CSR oraz komunikację w mediach społecznościowych. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Za realizację projektu odpowiada zespół pod kierownictwem Katarzyny Życińskiej, Martyny Solińskiej – PR korporacyjny oraz Magdaleny Juźwiak – PR produktowy. Grupa ATLAS od 25 lat z powodzeniem kształtuje polski rynek budowlany, pomagając w tworzeniu przestrzeni, w których Polacy czują się bezpiecznie. Założeniem twórców Grupy ATLAS było zbudowanie marki opartej na solidnych fundamentach, takich jak…
Przeczytaj całość

Nowości produktowe i podsumowanie integracji podczas konferencji Geberit

realizacja:

11.04.2016

6 kwietnia, w siedzibie firmy Geberit odbyła się konferencja prasowa, na której podsumowano proces integracji firm Geberit i Sanitec Koło oraz przedstawiono wyniki finansowe za 2015 rok. Spotkanie było również okazją do zaprezentowania nowości produktowych w portfolio marek Geberit i KOŁO. Pierwszą część spotkania poprowadził prezes spółki Geberit w Polsce, Przemysław Powalacz, podsumowując wyniki finansowe Grupy Geberit. Potwierdził, że w  2015 roku Grupa Geberit ugruntowała swoją pozycję wiodącego dostawcy wyrobów sanitarnych w Europie. Jednocześnie prezes podsumował proces integracji Grupy przedstawiając plany na dalszy, wspólny rozwój firmy. Działania integracyjne, które rozpoczęły…
Przeczytaj całość

Kto nauczy Cię prać w tym sezonie? Czyli do zespołu „6-ty Zmysł Projektanta” dołączyli Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel.

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

16.03.2016

W projekt marki Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” zaangażowali się topowi polscy projektanci – duet Bizuu oraz Michał Szulc, a teraz dołączają do niego cieszący się popularnością i autorytetem blogerzy – Kamil Pawelski znany z prowadzenia popularnego bloga – Ekskluzywny Menel oraz Kamila Szczawińska. Co ich łączy? Miłość do tkanin i niebanalny styl, którym inspirują od lat, dzięki czemu zyskali wiernych fanów i naśladowców. Ich zachwyt wzbudzają zadbane ubrania, poddawane prawidłowej pielęgnacji – szczególnie praniu. Rok 2016 będzie obfitował w porady dotyczące najbardziej popularnych, ale także wymagających tkanin. Akcja startuje już…
Przeczytaj całość

38PR & Content Communication dla marki KOŁO

realizacja:

10.02.2016

38PR & Content Communication dla marki KOŁO 38PR & Content Communication nawiązała współpracę z marką KOŁO. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne, działania media relations, CSR oraz event PR. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. Za realizację projektu po stronie Klienta odpowiadają Justyna Zborowska i Marta Gostkowska, natomiast zespół po stronie agencji tworzą: Katarzyna Życińska, Martyna Solińska i Agnieszka Cieślarek. Od marca 2015 roku 38PR & Content Communication prowadzi działania na rzecz Grupy Geberit (marki Geberit i Geberit AquaClean), do której obecnie należy także marka KOŁO oraz Keramag i Keramag Design. Od…
Przeczytaj całość

6-ty Zmysł Projektanta

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

01.01.2016

Whirlpool 6-ty Zmysł Projektanta to kampania, która łączy technologię użytkową ze światem mody. Marka Whirlpool w marcu 2015 roku została partnerem projektantów Michała Szulca i BIZUU. W 2016 roku do ambasadorów akcji dołączyli blogerzy: Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Za ich pośrednictwem Whirlpool pokazuje, że urządzenia AGD mogą znakomicie zadbać o wszystkie nasze ubrania, także wiele z tych, które do tej pory czyściliśmy w pralni chemicznej.Polscy projektanci to eksperci od najbardziej wymagających, najdelikatniejszych tkanin. We współpracy z marką Whirlpool pokazują, że ich praca „nie kończy się” na zaprojektowaniu…
Przeczytaj całość

Bakaliowe podróże Bakalland i Katarzyny Bujakiewicz wkraczają do Twojej kuchni

klient:

Bakalland

|

realizacja:

13.11.2015

Aktorka Katarzyna Bujakiewicz podjęła się nowego wyzwania i wspólnie z kucharzem Andrzejem Polanem, spotka się w kuchni, by ugotować niesamowite dania z bakaliami. Spotkanie to kontynuacja kampanii „Prosto z plantacji”, marki Bakalland, której ambasadorką jest Katarzyna Bujakiewicz. Internetowy program kulinarny rusza już w drugim tygodniu listopada!

Wielki powrót Justyny Steczkowskiej do Gatty!

klient:

Gatta

|

realizacja:

10.11.2015

Justyna Steczkowska 15 lat temu została pierwszą twarzą marki Gatta i miała „kota na punkcie rajstop”. Stara przyjaźń nie rdzewieje, dlatego po kilkunastu latach gwiazda wraca do Gatty w wyjątkowo zmysłowej kampanii. 38PR & Content Communication miało przyjemność organizować konferencję prasową, podczas której dwie przyjaciółki – Gatta i Justyna wybrały się w sentymentalną podróż do początków ich współpracy. Na konferencji dopisał atmosfera, dziennikarze i fotoreporterzy. W trakcie spotkania zaprezentowane zostały archiwalne spoty reklamowe z udziałem Justyny Steczkowskiej, a także backstage z najnowszej realizacji i spot, który prezentowany jest w najważniejszych…
Przeczytaj całość

Polskie więzienie – czyściec czy piekło? Rinke Rooyens inicjuje debatę nt. działań resocjalizacyjnych w polskich więzieniach

klient:

Rinke za kratami

|

realizacja:

22.10.2015

Projekt „Rinke za kratami”, czyli program i książka. Oba stanowią spójny zapis relacji Rinke Rooyensa z miesięcznego pobytu w zamkniętym świecie Zakładu Karnego w Krzywańcu. Celem projektu było poznanie realiów polskiego więzienia oraz rozmowa o polskim systemie resocjalizacyjnym – czy jest on skuteczny skoro liczba recydywistów stale rośnie? A także – czy my, jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na akceptację byłych więźniów? Projekt „Rinke za kratami” rozpoczął społeczną dyskusję na ten temat. Jednym z jego efektów była debata pt. „Powrót zza krat – wykluczeni ze społeczeństwa czasowo, czy już na zawsze?”, zorganizowana 21…
Przeczytaj całość