Listerine Professional wraz z agencją 38PR podpowie jak dbać o dziąsła

klient:

Listerine

|

realizacja:

25.09.2014

Agencja 38PR zrealizuje kampanię PR dla nowej marki koncernu Johnson&Jonhson – LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także event PR. Za realizację projektu odpowiada Katarzyna Życińska, Magdalena Juźwiak i Justyna Giers. LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY to nowość wśród preparatów przeznaczonych do płukania jamy ustnej, która przeciwdziała gromadzeniu się płytki nazębnej, wywołującej zapalenie dziąseł. Produkt niedawno pojawił się na polskim rynku, a jego wprowadzenie wspiera kampania reklamowa oraz działania PR. Za realizację tych drugich odpowiada agencja 38PR. Szczegółowe informacje o LISTERINE® PROFESSIONAL GUM…
Przeczytaj całość

Premiera kolekcji bielizny nocnej – The Intimate Britney Spears

klient:

Gatta

|

realizacja:

25.09.2014

W Złotych Tarasach pojawiły się tłumy fanów Britney Spears. Zaproszeni goście mogli zobaczyć nie tylko swoją idolkę, ale także poznać jej kolekcję bielizny. The Intimate Britney Spears to propozycja dla wszystkich kobiet, które cenią zmysłowe projekty i seksowne dodatki. To przede wszystkim kobiece figi, staniki, szorty czy gorsety, ale także koszulki nocne, piżamki, kimona czy szlafroczki. Britney Spears wzięła także udział w oficjalnym otwarciu nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach oraz spotkała się z najlepszymi polskimi blogerkami: Julią „Maffashion” Kuczyńską oraz Jessicą Mercedes. Na evencie pojawiła się także Doda, która…
Przeczytaj całość

Britney Spears po raz pierwszy w Polsce!

klient:

Gatta

|

realizacja:

24.09.2014

Britney Spears, światowej sławy piosenkarka i ikona muzyki pop, na zaproszenie marki Gatta odwiedziła Polskę. Gwiazda, 24 września 2014, pojawiła w Złotych Tarasach, gdzie odbyła się oficjalna premiera jej pierwszej, autorskiej kolekcji bielizny nocnej – The Intimate Britney Spears oraz oficjalne otwarcie nowego salonu Gatta, w którym dostępne są jej projekty. 38PR & Content Communication odpowiadało za organizację i komunikację tego wydarzenia. 

Polsat Viasat History „Przywracamy historię do życia w szkołach”

klient:

Polsat Viasat History

|

realizacja:

29.08.2014

Z początkiem roku szkolnego Polsat Viasat History powołał do życia przełomową inicjatywę „Przywracamy historię do życia w szkołach”. Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej. W ramówce Polsat Viasat History codziennie emitowane było bezpłatne pasmo edukacyjne, zawierające wyselekcjonowane programy dopasowane do programu nauczania historii w szkołach ponadgimnazjalnych. Można je było oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 14:30, przez cały rok szkolny – od września 2014 do czerwca 2015 roku. Pozwoliło to młodzieży na różnych etapach edukacji (w różnych klasach szkół ponadgimnazjalnych), uzupełnić luki w wiedzy historycznej i przekonać ją,…
Przeczytaj całość

Tubądzin Design Days 2014

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

01.05.2014

W cyklu wydarzeń Tubądzin Design Days wzięli udział najciekawsi i najbardziej znani polscy designerzy: Dorota Koziara, Tomasz Rygalik, Robert Konieczny i Jakub Szczęsny oraz Maciej Zień. Tubądzin Design Days miał na celu wymianę doświadczeń oraz wzbudzenie dyskusji o najnowszych trendach w architekturze i branży wnętrzarskiej. Wraz z ekipą Tubądzin Design Days odwiedziliśmy aż 11 polskich miast: Poznań, Kraków, Gliwice, Wrocław, Białystok, Rzeszów, Sopot, Toruń, Olsztyn, Szczecin i Warszawę. Wyjątkowi goście, inspirujące rozmowy, kreatywne konkursy, dyskusje o najciekawszych trendach, swobodna wymiana doświadczeń i spostrzeżeń – tak najkrócej można scharakteryzować Tubądzin Design…
Przeczytaj całość

Kruger&Matz „It’s your life just take it”

klient:

Kruger&Matz

|

realizacja:

30.04.2014

Pierwsza edycja kampanii „It’s your life just take it” polskiej marki elektronicznej Kruger&Matz wystartowała wiosną 2014 roku. Jej głównym celem było poszukiwanie oraz wspieranie ludzi z pasją – niezależnie od wieku, zawodu i rodzaju hobby. Ambasadorami projektu zostali Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą pasjonatów – Marcelina Zawadzka. Spośród zgłoszeń, które napływały od kwietnia do września, ekipa Łowcy Pasji wybrała 10 pasjonatów, którzy udowodnili, że mają niezwykłą osobowość i wyjątkową pasję, dzięki której chcą zmienić świat. Akcja trwała od maja i zgromadziła blisko 2000 osób,…
Przeczytaj całość

Kalendarz Gehwol 2014

klient:

Gehwol

|

realizacja:

17.10.2013

Katarzyna Bujakiewicz, Grażyna Szapołowska, Grażyna Wolszczak, Agnieszka Więdłocha, Maja Bohosiewicz, Alicja Resich-Modlińska, Weronika Książkiewicz, Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Emilia Czerkawska oraz Lidia Popiel to Gwiazdy, które wzięły udział w wyjątkowej sesji do charytatywnego Kalendarza Gehwol 2014. Jedenaście pięknych kobiet zdecydowało się pomóc małym pacjentom Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Dzięki ich współpracy z wydawcą kalendarza – marką Gehwol oraz autorką zdjęć Lidią Popiel powstał wyjątkowy projekt w szczytnym celu. Dystrybutor marki Gehwol, firma Miralex, postanowiła w ten wyjątkowy i piękny sposób – dając coś od siebie…
Przeczytaj całość

Kalendarz Gehwol 2014 z udziałem Gwiazd

klient:

Gehwol

|

realizacja:

08.10.2013

Kalendarz Gehwol 2014 to projekt z udziałem 11 polskich gwiazd, realizowany, aby pomóc małym pacjentom Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej w Poznaniu. Autorką zdjęć jest znana fotografka Lidia Popiel. Przed jej obiektywem stanęły m.in. Grażyna Szapołowska, Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz czy Weronika Książkiewicz. Od 17 października Kalendarz można znaleźć w sieci aptek Super-Pharm Dochód ze sprzedaży Kalendarza Gehwol, który jest już dostępny w aptekach Super-Pharm, zostanie przeznaczony na zakup niezbędnego sprzętu do leczenia i rehabilitacji najmłodszych pacjentów z Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pomysłodawcą projektu oraz…
Przeczytaj całość

Gatta dla pokoleń – kampania z okazji 20-lecia marki

klient:

Gatta

|

realizacja:

01.10.2013

Gatta – marka, która od 20 lat towarzyszy na co dzień milionom kobiet – hucznie świętuje swój jubileusz. Z okazji urodzin przygotowała kampanię z udziałem trzech znanych Polek, reprezentujących różne pokolenia kobiet. Piękne, niepowtarzalne, z klasą i indywidualnym stylem. Takie są nowe ambasadorki Gatta. Billboardy z wizerunkami nowych ambasadorek marki Gatta od dziś można oglądać w dwudziestu miastach Polski. Kampania z udziałem Beaty Tyszkiewicz, Katarzyny Zielińskiej i Julii Kuczyńskiej „Maffashion” to pomysł Gatty na podsumowanie 20 lat działalności. To także ukłon w stronę kobiet w różnym wieku, bo jak głosi…
Przeczytaj całość

Żeglarze w Pucku popłynęli po zdrowie mężczyzn

realizacja:

23.08.2013

Brak aktywności fizycznej to jeden z najważniejszych czynników behawioralnych mających wpływ na wzrost poziomu ryzyka wystąpienia nowotworu złośliwego nerki oraz prostaty. Aktywność fizyczna, w zależności od jej rodzaju oraz intensywności, może zmniejszyć prawdopodobieństwo zachorowania od 16% do 23% w przypadku raka nerki oraz o ok. 10 do 20% jeżeli chodzi o raka prostaty . Regaty z cyklu Pucharu Polski w Pucku w tym roku wyjątkowo i po raz pierwszy w historii organizowane były w szczytnym celu. Ich zadaniem, oprócz wyłonienia zwycięzców, było propagowanie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród…
Przeczytaj całość