Rochstar i „Świat się kręci”

klient:

Rochstar

|

realizacja:

01.02.2015

Agencja 38PR & Content Communication nawiązała współpracę z Rochstar – jednym z największych domów produkcyjnych w Polsce – na obsługę PR programu „Świat się kręci”. To pierwszy program typu infotainment w Polsce, w którym prowadzący oraz goście dyskutują o najważniejszych i najciekawszych bieżących wydarzeniach z kraju i ze świata. Prowadzącymi są osobowości telewizyjne: Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku widzowie mogą liczyć na spotkania z nietuzinkowymi ludźmi, interesujące rozmowy o polityce, kulturze, problemach społecznych. Podczas pracy przy tym projekcie odpowiadamy przede wszystkim za: wzrost cytowalności programu w mediach…
Przeczytaj całość

„Prosto z plantacji” – Kasia Bujakiewicz z BAKALLAND

klient:

Bakalland

|

realizacja:

01.10.2014

„Prosto z plantacji” to realizowana od 2014 roku kampania marki Bakalland prezentująca jakość i pochodzenie bakalii. Do współpracy zaprosiliśmy aktorkę Katarzyna Bujakiewicz, która odwiedziła rozsiane po świecie plantacje orzechów oraz owoców. Celem działań jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko dodatek do ciast, ale również zdrowa przekąska czy istotny składnik dań wytrawnych. Kampania rozpoczęła się 1 października 2014 i w pierwszej odsłonie objęła TV, prasę, Internet, media relations oraz różnorodne działania BTL. W telewizji prowadzona była na szeroką skalę akcja reklamowa (TVP, TVN, Polsat,…
Przeczytaj całość

Listerine Professional wraz z agencją 38PR podpowie jak dbać o dziąsła

klient:

Listerine

|

realizacja:

25.09.2014

Agencja 38PR zrealizuje kampanię PR dla nowej marki koncernu Johnson&Jonhson – LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także event PR. Za realizację projektu odpowiada Katarzyna Życińska, Magdalena Juźwiak i Justyna Giers. LISTERINE® PROFESSIONAL GUM THERAPY to nowość wśród preparatów przeznaczonych do płukania jamy ustnej, która przeciwdziała gromadzeniu się płytki nazębnej, wywołującej zapalenie dziąseł. Produkt niedawno pojawił się na polskim rynku, a jego wprowadzenie wspiera kampania reklamowa oraz działania PR. Za realizację tych drugich odpowiada agencja 38PR. Szczegółowe informacje o LISTERINE® PROFESSIONAL GUM…
Przeczytaj całość

Premiera kolekcji bielizny nocnej – The Intimate Britney Spears

klient:

Gatta

|

realizacja:

25.09.2014

W Złotych Tarasach pojawiły się tłumy fanów Britney Spears. Zaproszeni goście mogli zobaczyć nie tylko swoją idolkę, ale także poznać jej kolekcję bielizny. The Intimate Britney Spears to propozycja dla wszystkich kobiet, które cenią zmysłowe projekty i seksowne dodatki. To przede wszystkim kobiece figi, staniki, szorty czy gorsety, ale także koszulki nocne, piżamki, kimona czy szlafroczki. Britney Spears wzięła także udział w oficjalnym otwarciu nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach oraz spotkała się z najlepszymi polskimi blogerkami: Julią „Maffashion” Kuczyńską oraz Jessicą Mercedes. Na evencie pojawiła się także Doda, która…
Przeczytaj całość

Britney Spears po raz pierwszy w Polsce!

klient:

Gatta

|

realizacja:

24.09.2014

Britney Spears, światowej sławy piosenkarka i ikona muzyki pop, na zaproszenie marki Gatta odwiedziła Polskę. Gwiazda, 24 września 2014, pojawiła w Złotych Tarasach, gdzie odbyła się oficjalna premiera jej pierwszej, autorskiej kolekcji bielizny nocnej – The Intimate Britney Spears oraz oficjalne otwarcie nowego salonu Gatta, w którym dostępne są jej projekty. 38PR & Content Communication odpowiadało za organizację i komunikację tego wydarzenia. 

Polsat Viasat History „Przywracamy historię do życia w szkołach”

klient:

Polsat Viasat History

|

realizacja:

29.08.2014

Z początkiem roku szkolnego Polsat Viasat History powołał do życia przełomową inicjatywę „Przywracamy historię do życia w szkołach”. Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej. W ramówce Polsat Viasat History codziennie emitowane było bezpłatne pasmo edukacyjne, zawierające wyselekcjonowane programy dopasowane do programu nauczania historii w szkołach ponadgimnazjalnych. Można je było oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 14:30, przez cały rok szkolny – od września 2014 do czerwca 2015 roku. Pozwoliło to młodzieży na różnych etapach edukacji (w różnych klasach szkół ponadgimnazjalnych), uzupełnić luki w wiedzy historycznej i przekonać ją,…
Przeczytaj całość

Tubądzin Design Days 2014

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

01.05.2014

W cyklu wydarzeń Tubądzin Design Days wzięli udział najciekawsi i najbardziej znani polscy designerzy: Dorota Koziara, Tomasz Rygalik, Robert Konieczny i Jakub Szczęsny oraz Maciej Zień. Tubądzin Design Days miał na celu wymianę doświadczeń oraz wzbudzenie dyskusji o najnowszych trendach w architekturze i branży wnętrzarskiej. Wraz z ekipą Tubądzin Design Days odwiedziliśmy aż 11 polskich miast: Poznań, Kraków, Gliwice, Wrocław, Białystok, Rzeszów, Sopot, Toruń, Olsztyn, Szczecin i Warszawę. Wyjątkowi goście, inspirujące rozmowy, kreatywne konkursy, dyskusje o najciekawszych trendach, swobodna wymiana doświadczeń i spostrzeżeń – tak najkrócej można scharakteryzować Tubądzin Design…
Przeczytaj całość

Kruger&Matz „It’s your life just take it”

klient:

Kruger&Matz

|

realizacja:

30.04.2014

Pierwsza edycja kampanii „It’s your life just take it” polskiej marki elektronicznej Kruger&Matz wystartowała wiosną 2014 roku. Jej głównym celem było poszukiwanie oraz wspieranie ludzi z pasją – niezależnie od wieku, zawodu i rodzaju hobby. Ambasadorami projektu zostali Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych, zaś łowcą pasjonatów – Marcelina Zawadzka. Spośród zgłoszeń, które napływały od kwietnia do września, ekipa Łowcy Pasji wybrała 10 pasjonatów, którzy udowodnili, że mają niezwykłą osobowość i wyjątkową pasję, dzięki której chcą zmienić świat. Akcja trwała od maja i zgromadziła blisko 2000 osób,…
Przeczytaj całość

Kalendarz Gehwol 2014

klient:

Gehwol

|

realizacja:

17.10.2013

Katarzyna Bujakiewicz, Grażyna Szapołowska, Grażyna Wolszczak, Agnieszka Więdłocha, Maja Bohosiewicz, Alicja Resich-Modlińska, Weronika Książkiewicz, Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Emilia Czerkawska oraz Lidia Popiel to Gwiazdy, które wzięły udział w wyjątkowej sesji do charytatywnego Kalendarza Gehwol 2014. Jedenaście pięknych kobiet zdecydowało się pomóc małym pacjentom Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Dzięki ich współpracy z wydawcą kalendarza – marką Gehwol oraz autorką zdjęć Lidią Popiel powstał wyjątkowy projekt w szczytnym celu. Dystrybutor marki Gehwol, firma Miralex, postanowiła w ten wyjątkowy i piękny sposób – dając coś od siebie…
Przeczytaj całość

Kalendarz Gehwol 2014 z udziałem Gwiazd

klient:

Gehwol

|

realizacja:

08.10.2013

Kalendarz Gehwol 2014 to projekt z udziałem 11 polskich gwiazd, realizowany, aby pomóc małym pacjentom Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej w Poznaniu. Autorką zdjęć jest znana fotografka Lidia Popiel. Przed jej obiektywem stanęły m.in. Grażyna Szapołowska, Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Bujakiewicz czy Weronika Książkiewicz. Od 17 października Kalendarz można znaleźć w sieci aptek Super-Pharm Dochód ze sprzedaży Kalendarza Gehwol, który jest już dostępny w aptekach Super-Pharm, zostanie przeznaczony na zakup niezbędnego sprzętu do leczenia i rehabilitacji najmłodszych pacjentów z Kliniki Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pomysłodawcą projektu oraz…
Przeczytaj całość