Łazienka – trendy w aranżacji

klient:

Geberit

|

realizacja:

15.10.2015

Projektując łazienki trudno jest znaleźć jeden, dominujący i obowiązkowy styl. Zauważyć jednak można, że zmiany w aranżowaniu przestrzeni łazienkowej idą w kierunku funkcjonalnego użytkowania, które dotyczy nie tylko wyboru najwyższej jakości produktów sanitarnych, ale również postawienia na najlepsze produkty, których nie widać gołym okiem. To właśnie one stanowią podstawę dla wygodnej i komfortowej łazienki.

Ustępuję, to takie łódzkie!

klient:

Ikea Łódź

|

realizacja:

16.09.2015

W związku z rozpoczynającym się 16 września Europejskim Tygodniem Zrównoważonego Transportu, rusza kampania społeczna „Ustępuję, to takie łódzkie”. Kampania ma na celu uświadomienie pasażerom środków komunikacji miejskiej jak ważne jest ustępowanie miejsc osobom uprzywilejowanym – kobietom w ciąży i z dziećmi, osobom starszym oraz niepełnosprawnym. Twórcami kampanii są dwie łódzkie firmy, dla których zrównoważony transport jest bardzo ważny: IKEA Łódź oraz MPK-Łódź. 

Whirlpool i banki żywności

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

15.09.2015

Whirlpool od września 2015 roku wspiera akcję „Nie marnuj jedzenia” prowadzoną przez Federację Polskich Banków Żywności. Głównym założeniem współpracy jest wspólna edukacja w temacie niemarnowania żywności oraz jej prawidłowego przechowywania. W ramach kooperacji zostały zorganizowanie czterodniowe warsztaty, podczas których szef Akademii Kulinarnej Whirlpool – Marco Ghia – przeprowadził szkolenie dla Kadry Banków Żywności, którego głównym tematem było ekonomiczne gotowanie. Wspólnie został opracowany także poradnik poświęcony niemarnowaniu żywności zawierający informacje o skali marnowania jedzenia na świecie. Jest on dystrybuowany przez 32 Banki Żywności zrzeszone w Federacji. 38PR & Content Communication było…
Przeczytaj całość

Sukces projektu „Rinke za kratami”

klient:

Rinke za kratami

|

realizacja:

09.09.2015

Od sierpnia do listopada 2015 r., agencja 38PR & Content Communication miała przyjemność komunikować wyjątkowy projekt – „Rinke za kratami”. To dlaczego był wyjątkowy najlepiej oddają słowa samego autora – Rinke Rooyensa:  Projekt „Rinke za kratami” dojrzewał we mnie długo. Od wielu lat chciałem pokazać realia polskiego więzienia – miejsca, które rządzi się własnymi prawami, na temat którego wiedza większości z nas jest znikoma. Chciałem przyjrzeć się zależnościom, jakie łączą poszczególne grupy, spojrzeć na ten zamknięty system z socjologicznej perspektywy. Nie szukałem sensacji. Zależało mi na szczerych rozmowach. Przez ponad…
Przeczytaj całość

POMNIK POCZĄTKÓW MIASTA ŁODZI

klient:

Centrum Handlowo Rozrywkowe SUKCESJA

|

realizacja:

01.09.2015

W ramach podpisanego porozumienia pomiędzy Towarzystwem Przyjaciół Łodzi, a inwestorem powstającego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja, przed północnym wejściem do obiektu stanął Pomnik Początków Miasta Łodzi, który upamiętnia twórcę i kreatora przemysłowej Łodzi – Rajmunda Rembielińskiego. Kompozycja pomnika składa się z dwóch części. Z głównego elementu, czyli rzeźby postaci Rajmunda Rembielińskiego wykonanej z brązu w Pracowni Rzeźby i Konserwacji Obiektów Zabytkowych, Zofii Władyki-Łuczak oraz kopii pierwszej mapy Łodzi wykonanej w Zakładzie Labradoryt, Ludosława Wenerskiego.  

Premiera książki Rinke Rooyensa „Rinke za kratami”!

klient:

Rinke za kratami

|

realizacja:

27.08.2015

Gwiazdy na premierze książki Rinke Rooyensa „Rinke za kratami”! 8 września w Kinie Muranów w Warszawie odbyła się konferencja prasowa zapowiadająca premierę książki „Rinke za kratami”, napisanej przez Rinke Rooyensa w formie dziennika rejestrującego na gorąco emocje, wrażenia i przemyślenia z pobytu w Zakładzie Karnym w Krzywańcu. Na premierze nie mogło zabraknąć gwiazd. Na konferencji pojawiły się znane osoby ze świata show biznesu, m.in.: Agustin Marek Egurrola, Małgorzata Ohme, Michał Olszański czy Ilona Felicjańska. Rinke Rooyens – o książce Projekt „Rinke za kratami” dojrzewał we mnie długo. Od wielu lat…
Przeczytaj całość

Honorowa Nagroda Komisarz dla Elżbiety Bieńkowskiej

klient:

Ceramika Tubądzin

|

realizacja:

01.08.2015

W siedzibie laureata Nagrody Polskiego Klubu Biznesu, Grupie Tubądzin, odbyło się uroczyste wręczenie statuetki Honorowej Nagrody Komisarz Elżbiecie Bieńkowskiej. Statuetkę Ambasadora Polskiego Biznesu przekazał Wiceprezes Polskiego Klubu Biznesu, Franciszek Gaik. Spotkanie oraz wręczenie nagród odbyło się 9 kwietnia w siedzibie Grupy Tubądzin, jednego z laureatów nagród Polskiego Klubu Biznesu. Polski Klub Biznesu, najstarsza organizacja biznesowa w Polsce, honoruje najlepsze polskie firmy i produkty. W kategorii Produkt Roku nagrodę otrzymała Grupa Tubądzin za kolekcję stworzoną przez Macieja Zienia. „To dla nas ogromny honor i zaszczyt gościć Komisarz Elżbietę Bieńkowską. Ogromnie się…
Przeczytaj całość

Piknik „Poznaj Dobrą Żywność” Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

klient:

MRiRW

|

realizacja:

03.07.2015

Wiodącym celem programu Poznaj Dobrą Żywność jest propagowanie informacji na temat produktów żywnościowych wysokiej jakości polskich producentów. Piknik Poznaj Dobrą Żywność to już tradycja oraz jeden z głównych elementów promocji programu. Organizowany co roku jest doskonałą okazją do promocji polskiej żywności, a wśród mieszkańców Warszawy zdobył ugruntowaną pozycję promocji zdrowego stylu życia. 38PR & Content Communication odpowiadała za organizację głównych atrakcji oraz opracowanie i koordynację scenariusza Pikniku w ramach trzech edycji, które odbyły się w latach: 2013, 2014 i 2015.

GEBERIT – konferencja prasowa z okazji 20 lat na polskim rynku

klient:

Geberit

|

realizacja:

23.06.2015

23 czerwca 2015 w siedzibie firmy Geberit odbyła się konferencja prasowa dotycząca akwizycji Grupy Sanitec oraz tegorocznych premier produktowych. Spotkanie było również okazją do świętowania 20-lecia marki Geberit w Polsce. Pierwszą część spotkania poprowadził prezes Grupy Geberit Przemysław Powalacz, podsumowując wyniki finansowe Grupy Geberit oraz przedstawiając szczegóły związane z akwizycją koncernu Sanitec i dalszymi, wspólnymi planami rozwojowymi. Osiągnięcia 2014 roku dowiodły, że Grupa Geberit jest największym graczem na rynku sanitarnym w Europie.

FIRE! AW14/15 Pierwszy autorski pokaz Michała Szulca w Warszawie

realizacja:

15.04.2015

Pierwszy, autorski pokaz kolekcji Michała Szulca odbył się we wtorkowy wieczór, 15 kwietnia, w Warszawie w wyjątkowej scenerii Mysiej 3. W propozycjach Szulca na sezon jesień-zima 2014/15 główną rolę odgrywają grochy zaaranżowane na różne sposoby, od ręcznie wykonanych haftów po wzór na żakardowym jedwabiu. Mocna kolorystyka: głębokie, gołębie szarości, grafity i czernie przeplatają się z miedzią oraz postarzanym srebrem, a całość uzupełnia nasycona, fluorescencyjna żółć z domieszką zieleni, po którą projektant sięgnął po raz pierwszy. Nowością są także męskie sylwetki oraz skórzane torby. Kolekcja Fire! to rozwinięcie idei projektowych, charakterystycznych…
Przeczytaj całość