Wybierz datę:

Grupa Casus Finanse dywersyfikuje obszary swojej działalności – otwiera nowe contact center i do końca roku planuje zatrudnić ponad 200 osób

klient:

Lindorff

|

Maj 2014

Grupa Casus Finanse – jeden z liderów branży zarządzania wierzytelnościami i outsourcingu – rozszerza swoje kompetencje w obszarze BPO. Powołana w 2012 roku spółka BPO Management w szybkim tempie stała się jednym z czołowych contact center we Wrocławiu, czterokrotnie zwiększając liczbę swoich pracowników. Do końca roku planuje utworzenie ponad 200 nowych miejsc pracy. Świadczy to o dużym zapotrzebowaniu na usługi outsourcingu procesów biznesowych oferowanych przez BPO Management. Obecnie do klientów BPO Management należą czołowi gracze z branży energetycznej i telekomunikacyjnej, a także przedstawiciele sektora medycznego i logistyki. BPO Management prowadzi…
Przeczytaj całość

Jak negocjować z firmą zarządzającą należnościami?

klient:

Lindorff

|

Marzec 2014

Jak wynika z danych Grupy Casus Finanse SA, nie tylko osoby fizyczne unikają kontaktu z firmami zarządzającymi wierzytelnościami. W 4 na 10 przypadków podmiotów gospodarczych, które zalegają z płatnościami, możliwość porozumienia z ich właścicielem jest utrudniona. Nieodbieranie połączeń telefonicznych czy korespondencji, a często też nieobecność w biurze uniemożliwia firmie, która przejęła wierzytelność przedsiębiorcy, podjąć z nim jakąkolwiek rozmowę. Wielu przedstawicieli biznesu unika kontaktu z firmą windykacyjną, gdyż nie wie, że może z nią negocjować i dojść do porozumienia w kwestii spłaty zobowiązania. Jeśli od daty powstania zadłużenia minęło 60 dni,…
Przeczytaj całość

Budowlana i leasingowa – najbardziej zadłużone branże według Casus Finanse

klient:

Lindorff

|

Styczeń 2014

Styczeń to czas podsumowań minionego roku i prognoz na rozpoczynający się rok. Eksperci ds. zarządzania należnościami z firmy Casus Finanse przeprowadzili analizę zadłużenia obsługiwanych branż . Wynika z niej, że najdłużej z płatnością faktur zwleka sektor budowlany i leasingowy. W ostatnim okresie Casus Finanse przyjął do obsługi zaległe płatności tych dwóch branż, opiewające na kwotę niemal 400 mln zł. Obok branży budowalnej i leasingowej do najbardziej zadłużonych należy także: finansowa, IT i medyczna. Najdłuższe okresy niewypłacalności wykazują też firmy z sektora metalowego, motoryzacyjnego, a także firmy ochroniarskie i artystyczne. Zdarza…
Przeczytaj całość

Outsourcing usług dla branży medycznej

klient:

Lindorff

|

Grudzień 2013

Outsourcing procesów biznesowych obejmuje coraz więcej branż. Małe i średnie firmy dostrzegają w nim sposób na usprawnienie własnej pracy oraz oszczędności. Dotyczy to także rynku medycznego. Niejednokrotnie jednoosobowe działalności gospodarcze, prowadzone przez lekarzy specjalistów, a także przychodnie, szpitale czy kliniki potrzebują wsparcia w zakresie obsługi pacjentów. Outsourcing usług dla branży medycznej jest więc szansą na skuteczniejszą i bardziej efektywną komunikację. To także sposób na optymalizację własnego biznesu. Rejestracja we własnym zakresie czy outsourcing Tradycyjne rejestracje, które funkcjonują w gabinetach lekarskich, przychodniach czy szpitalach są nieodłącznym elementem infrastruktury medycznej. Pozwalają pacjentom…
Przeczytaj całość

W jaki sposób wybrać partnera do obsługi wierzytelności?

klient:

Lindorff

|

Październik 2013

Na sukces biznesowy składa się wiele różnych czynników. Niestety nie wszystkie zależą od przedsiębiorcy. Jeśli jego kontrahent napotka na problemy finansowe, mogą one skutkować utratą płynności danej firmy. O ile w dużych instytucjach niewypłacalność jednego partnera nie wywołuje kryzysu, o tyle w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw lub też jednoosobowych działalności gospodarczych, nieregularne płatności faktur decydują o być albo nie być danej organizacji. Aby nie dopuścić do takiej sytuacji, warto rozważyć outsourcing zarządzania wierzytelnościami. Zwłaszcza, że firm świadczących tego typu usługi jest na rynku coraz więcej, a co za tym…
Przeczytaj całość

Rośnie rynek prewencyjnych usług dotyczących weryfikacji partnerów biznesowych

klient:

Lindorff

|

Wrzesień 2013

W dobie spowolnienia gospodarczego, które znacząco wpływa na kondycję finansową firm, stosowanie działań prewencyjnych jest bardzo istotnym elementem zarządzania ryzykiem. Działania te pozwalają bowiem uchronić się przed nieuczciwym kontrahentem i zapobiegać powstawaniu zaległości wobec innych partnerów biznesowych. Jak wynika z raportu EPI 2013, około 46% polskich firm spodziewa się zwiększenia ryzyka towarzyszącego zawieraniu transakcji finansowych . W obliczu takiego zagrożenia, jeśli nie mamy możliwości samodzielnego sprawdzenia rzetelności naszych kontrahentów, warto outsoursować usługi firmie, która posiada doświadczenie w tej dziedzinie. Do działań prewencyjnych podejmowanych przez firmy, które chcą zabezpieczyć się przed…
Przeczytaj całość