Wybierz klienta:



Gatta Fashion Now – jesienna kampania reklamowa marki Gatta

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Gatta Fashion Now – jesienna kampania reklamowa marki Gatta W piątek, 5 października rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje w niej najnowszą, jesienno-zimową kolekcję Gatta Bodywear. Hasło kampanii „Gatta Fashion Now” oznacza, że marka coraz intensywniej wkracza w świat mody – już nie tylko z elementami garderoby, takimi jak rajstop, ale też pełnowymiarową kolekcją odzieży. Nowa kampania reklamowa promuje jesienno-zimową kolekcję odzieży Gatta Bodywear, która zawiera bogatą ofertę sukienek, spodni, bluzek, a także swetrów i różnorodnych dodatków, w postaci pasków czy czapek. Spot reklamowy, którego główne hasło…
Przeczytaj całość

Jodełka hitem jesieni i zimy – modna faktura w kolekcji Joanny Horodyńskiej dla Gatty

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Jodełka hitem jesieni i zimy – modna faktura w kolekcji Joanny Horodyńskiej dla Gatty Jodełka to klasyczny wzór z ułożonych na przemian nitek, najczęściej w ciemnej tonacji. Charakterystyczny motyw stał się modny ponownie pod koniec XX wieku dzięki kolekcjom Yamamoto czy Dolce&Gabbana. W tym sezonie postawiła na niego także Joanna Horodyńska, która jodełkę wprowadziła na modele ze swojej autorskiej kolekcji przygotowanej dla Gatty. Drobne, delikatne prążki – jasne na ciemnym tle lub odwrotnie – rozmieszczone w regularnych odstępach, od kilku milimetrów do dwóch centymetrów, to klasyczny wzór jodełki. Po motyw,…
Przeczytaj całość

Świeże bułeczki i poranna prasa w domu wiedeńczyków za sprawą MakoLab

Świeże bułeczki i poranna prasa w domu wiedeńczyków za sprawą MakoLab MakoLab SA – spółka specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań internetowych dla biznesu m.in. dla koncernu Renault-Nissan – opracowała dla austriackiego dystrybutora prasy codziennej Media Logistics GmbH serwis e-commerce umożliwiający zamówienie pieczywa przez internet. Od teraz każdy wiedeńczyk może rano otrzymać nie tylko poranną prasę, ale także świeży chleb na śniadanie. Media Logistics GmbH postanowiła udostępnić własną sieć dystrybucji prasy codziennej producentom pieczywa. Pozwoliło to piekarniom i cukierniom dotrzeć do nowej, szerokiej bazy odbiorców. Połączenie sieci dystrybucji…
Przeczytaj całość

Premiera kolekcji Oro Fino Jewellery podczas pokazu Natalii Jaroszewskiej na FashionPhilosophy Fashion Week Poland

klient:

Natalia Jaroszewska

|

Październik 2012

Premiera kolekcji Oro Fino Jewellery podczas pokazu Natalii Jaroszewskiej na FashionPhilosophy Fashion Week Poland Cypryjska marka biżuteryjna Oro Fino Jewellery zostanie zaprezentowana po raz pierwszy w Polsce w sobotę, 27 października o godzinie 20.00. Marka istnieje od 2006 roku, jest autorskim projektem artystki Dimitry L. Klouni. Natalia Jaroszewska, znana również jako projektantka autorskiej biżuterii, tym razem postawiła na współpracę z cypryjską marką Oro Fino. Według projektantki marki Jaroszewska, biżuteryjne perełki, które tworzy Dimitry, doskonale współgrają z jej kolekcją na wiosnę i lato 2013. Najnowsza kolekcja Jaroszewskiej to miks szyku boho…
Przeczytaj całość

Gatta Press Day – sezon jesień-zima 2012/2013

klient:

Gatta

|

Wrzesień 2012

Gatta Press Day – sezon jesień-zima 2012/2013 Press Day marek Gatta i Venezia odbył się w czwartek, 27 września, w Warszawie. Na imprezie pojawili się dziennikarze i styliści z najważniejszych polskich tytułów, a także freelancerzy oraz gwiazdy. Podczas spotkanie zaprezentowane zostały kolekcje na sezon jesień-zima 2012/2013 oraz spot reklamowy „Gatta Fashion Now”. Propozycje odzieżowe Gatta Bodywear, nowe wzory rajstop, legginsów i zakolanówek, a także premiera spotu promującego kolekcje marki na sezon jesień-zima 2012/2013 były głównymi punktami spotkania w Fashion Beauty Desing PR w Warszawie. Licznie przybyli dziennikarze i styliści mieli…
Przeczytaj całość

Joanna Horodyńska najlepszą ambasadorką marki Gatta

klient:

Gatta

|

Wrzesień 2012

Joanna Horodyńska podczas prezentacji jesiennej ramówki Polsat Cafe wystąpiła w zestawie ze swojej najnowszej kolekcji dla marki Gatta. Znana stylistka, a także projektantka mody postawiła na obowiązkowe w tym sezonie bordo, połączone z klasyczną czernią i intensywnie pomarańczowymi akcentami. Joanna Horodyńska, znawczyni trendów i autorka limitowanej linii odzieży dla marki Gatta, na czwartkowej prezentacji ramówki Polsat Cafe miała na sobie zestaw pochodzący z najnowszej, autorskiej kolekcji Joannahorodyńskagatta. Top z rękawem 3/4, o przedłużonym tyle, z pomarańczowo-bordową wstawką oraz spódnica z asymetryczną aplikacją w tym samym kolorze, stanowią doskonały zestaw na…
Przeczytaj całość

Rajstopy Gatta „Bye Cellulite” – dowiedziona skuteczność

klient:

Gatta

|

Wrzesień 2012

Rajstopy Gatta „Bye Cellulite” – dowiedziona skuteczność Rajstopy Gatta „Bye Cellulite” Polki kochają już od roku. Produkt stał się prawdziwym hitem nie tylko w kraju. Jak wynika z najnowszych badań, przeprowadzonych w paryskim centrum naukowym, blisko 90% kobiet ocenia go bardzo pozytywnie. 86% badanych na pytanie czy chciałyby nadal używać rajstop Gatta „Bye Cellulite” odpowiada twierdząco. Badanie sprawdzające efekty wyszczuplające Gatta „Bye Cellulite” przeprowadzono w Sca Ligne de Maison we Francji. Kobiety nosiły rajstopy po 6 godzin dziennie przez 4 tygodnie, zgodnie z zaleceniami polskiej firmy. Po tym czasie 82%…
Przeczytaj całość

Gatta Beauty rekomendowana przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki

klient:

Gatta

|

Wrzesień 2012

Linia rajstop i legginsów Gatta Beauty spotkała się z dużym zainteresowaniem i ciepłym przyjęciem wśród klientek. Produkty o wyjątkowych właściwościach modelujących, chłodzących i relaksujących oraz modele doskonałe dla kobiet w ciąży zyskały także uznanie środowisk medycznych. Rajstopy Relaxmedica otrzymały bowiem rekomendację Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Gatta Beauty Relaxmedica – relaksujące rajstopy o działaniu przeciwżylakowym – otrzymały rekomendację Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Produkt doceniony został za swoje wyjątkowe właściwości – nie tylko aktywnie przeciwdziała żylakom, dzięki optymalnej kompresji włókien, ale także koryguje niedoskonałości figury, dzięki zabudowanej górnej części rajstop….
Przeczytaj całość

SEM rządzi? Nadchodzi Semantic Web

SEM rządzi? Nadchodzi Semantic Web O znaczeniu pozycjonowania i promowania witryn firmowych w wyszukiwarkach nie trzeba nikogo przekonywać. Jak potwierdza raport IAB AdEx przeprowadzony przez PwC wydatki przedsiębiorstw na SEM rosną z roku na rok i obecnie przeznacza się na nie blisko połowę budżetu reklamowego w Internecie. Jednak już wkrótce tradycyjne, płatne metody reklamowe wykorzystywane przez firmy zajmujące się pozycjonowaniem mogą mieć istotną alternatywę, a rola naturalnego pozycjonowania znacząco wzrośnie. Problem ze skutecznym działaniem prowadzącym do osiągania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania przez pozycjonowane witryny polega na tym, że algorytmy…
Przeczytaj całość

Każdy detal ma znaczenie – kolekcja pończoch ślubnych Gatta

klient:

Gatta

|

Sierpień 2012

Moda ślubna się zmienia, ewaluuje, przybiera różne oblicza. Do ślubu można iść w złocie, granacie czy różu. Kobiety starają się wybrać suknię, która nie tylko wpisze się w kanon współczesnych trendów ślubnych, ale także będzie niestandardowa i oryginalna. To jak będziemy wyglądać w tym wyjątkowym dniu zależy tylko od nas i naszej fantazji. Nie powinnyśmy jednak zapominać o detalach, które uzupełniają stylizację. Kolekcja pończoch ślubnych marki Gatta to niezastąpiony dodatek do każdej ślubnej kreacji. Pomysłów na wybór nietuzinkowych ślubnych kreacji jest wiele: minimalistyczne bombki, suknie retro lub pełne przepychu barokowe…
Przeczytaj całość