Wybierz klienta:



Rajstopy jak pończochy – nowe model Girl-Up od Gatty

klient:

Gatta

|

Grudzień 2012

Rajstopy jak pończochy – nowe model Girl-Up od Gatty To nie jest iluzja. To rajstopy imitujące pończochy i obowiązkowy dodatek w tym sezonie. Modele Girl-Up od Gatty stały się prawdziwym hitem blogosfery i polskich ulic. Rajstopy można oglądać w stylizacjach najpopularniejszych polskich blogerek: Julii, czyli Maffashion i Karoliny z Charlize – Mystery. Gatta, jak zawsze, proponuje wszystkim fashionistkom to, co najmodniejsze. Modele Girl-up od Gatty to rajstopy, które swoim wykończeniem imitują pończochy. Dzięki temu przyciągają wzrok, są zaskakujące, ale kobiece, pozwalają czuć się pewnie i komfortowo. To odrobina seksapilu, na…
Przeczytaj całość

Digitalliance.org – ekspansja międzynarodowa w ramach strategicznych aliansów

Digitalliance.org – ekspansja międzynarodowa w ramach strategicznych aliansów MakoLab – spółka specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań internetowych dla biznesu m.in. dla centrali koncernu Renault-Nissan – wraz z firmami Keyade (Francja) i Marchforth (Wielka Brytania) stworzyła globalny alians firm z branży komunikacji cyfrowej (digital communication). Digitalliance.org to połączenie uzupełniających się kompetencji partnerów oraz ich międzynarodowej obecności po to by wspólnie realizować zaawansowane projekty o zasięgu glokanym. Alians posiada już biura w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Japonii i jest otwarty na kolejnych partnerów. Digitalliance.org zrzesza…
Przeczytaj całość

MakoLab ułatwi zakup używanego samochodu!

MakoLab ułatwi zakup używanego samochodu! Według raportu Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP, zaledwie 10% osób chcących kupić auto w 2012 roku, zdecydowałoby się na samochód fabrycznie nowy. MakoLab – spółka specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań internetowych dla biznesu m.in. dla centrali koncernu Renault-Nissan – zakończyła realizację projektu badawczo-rozwojowego w zakresie stworzenia ontologii opisującej zagadnienia samochodów używanych i możliwości ich konfiguracji. Zastosowanie rozwiązań opracowanych przez MakoLab pozwoli nabywcom na precyzyjne wyszukiwanie samochodów, a sprzedawcom umożliwi zdobycie lepszej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Za tym, jak duże znaczenie może…
Przeczytaj całość

Gatta Medicare – rajstopy, które leczą

klient:

Gatta

|

Listopad 2012

Gatta Medicare – rajstopy, które leczą Gatta – lider w dziedzinie wprowadzania na polski rynek innowacyjnych produktów pończoszniczych – tym razem proponuje dla swoich klientów linię Medicare. W jej skład wchodzą rajstopy, pończochy i podkolanówki przeciwżylakowe, wykorzystywane w kompresjoterapii. Specjalistyczne produkty zostały opracowane zgodnie z rekomendacją medyczną. Gatta, poza projektowanymi co sezon modowymi kolekcjami rajstop, dba także o stały rozwój praktycznych linii produktów. Kolekcja rajstop Gatta Beauty – o wyjątkowych właściwościach modelujących, chłodzących i relaksujących – spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród kobiet. Modele z tej kolekcji otrzymały także rekomendację…
Przeczytaj całość

Mobilność x 2. Kiedy przyjdzie czas na aplikacje dla branży motoryzacyjnej?

Mobilność x 2. Kiedy przyjdzie czas na aplikacje dla branży motoryzacyjnej? Rewolucja smartfonowo-tabletowa rozgrywa się na naszych oczach. Z analiz Gartnera wynika, że globalna sprzedaż tabletów w 2012 roku wzrośnie o ponad 98% w porównaniu do roku ubiegłego, a do 2016 roku w użyciu będzie aż 665 mln urządzeń . Ekrany dotykowe z zaawansowanymi aplikacjami otaczają nas w centrach handlowych, punktach informacyjnych, a coraz nowocześniejsze wyświetlacze montowane są w naszych samochodach. Czy przemysł motoryzacyjny zacznie w końcu w pełni wykorzystywać możliwości, jakie dają nowoczesne technologie? Tegoroczne Targi Motoryzacyjne w Paryżu…
Przeczytaj całość

Spodnie w kolekcji Gatta Bodywear i Joannahorodyńskagatta

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Spodnie w kolekcji Gatta Bodywear i Joannahorodyńskagatta Spodnie jeszcze nigdy nie były tak modne. Przekornie męski look jest w tym sezonie najbardziej kobiecy. Spodnie są najbardziej pożądanym elementem garderoby: cygaretki, rurki, wciąż modne boyfriend pants czy modele inspirowane klasycznymi bryczesami. Królują one także w kolekcji Gatta Bodywear i Joannahorodyńskagatta. Marni, Alexander Wang, Hermes, Stella McCartney oni wszyscy w tym sezonie postawili na spodnie. Modeli i fasonów proponowanych przez projektantów jest wiele: od piżamowych, przez niezmiernie popularne rurki, po pamiętające lata 70. luźne szwedy i szerokie dzwony. I nas ta moda…
Przeczytaj całość

Gatta i bizuu stworzyły kolekcję rajstop i legginsów Prunella

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Gatta i bizuu stworzyły kolekcję rajstop i legginsów Prunella Współpraca marek Gatta i bizuu, zapoczątkowana podczas wiosennej edycji Fashion Week Poland, zaowocowała stworzeniem wyjątkowej kolekcji rajstop i legginsów Prunella. Jej premiera miała miejsce 23 października 2012 roku w warszawskim butiku bizuu. Modele z kolekcji Prunella to rajstopy lub legginsy Gatta, połączone z elementami nawiązującymi do jesienno-zimowej kolekcji bizuu. Na produktach Gatta umieszczone zostały nakolanniki z tkanin, wykonanych ze szlachetnych wełen w stylu Chanel oraz subtelnych koronek – tych samych, które wykorzystano w jesienno-zimowej kolekcji bizuu. „Cieszymy się, że współpraca Gatty…
Przeczytaj całość

Legginsy – modna jesienna alternatywa dla spodni

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Legginsy – modna jesienna alternatywa dla spodni Gatta, jak co sezon, obok klasycznych rajstop i pończoch, proponuje bogatą kolekcję legginsów, będących świetną alternatywą dla spodni. W ofercie dostępne są modele utrzymane w bieżących trendach. Dominuje grunge oraz modne aplikacje – w postaci kokardek, guzików czy ekspresów. Legginsy, z sezonu na sezon, cieszą się coraz większym powodzeniem wśród kobiet. Stały się już obowiązkową pozycją w naszej szafie. Doskonale zastępują bowiem spodnie, a jednocześnie podkreślają atuty figury i przede wszystkim wciąż są modne. Gatta co sezon proponuje w swoich kolekcjach ten ponadczasowy…
Przeczytaj całość

Gatta Fashion Now – jesienna kampania reklamowa marki Gatta

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Gatta Fashion Now – jesienna kampania reklamowa marki Gatta W piątek, 5 października rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa marki Gatta. Firma promuje w niej najnowszą, jesienno-zimową kolekcję Gatta Bodywear. Hasło kampanii „Gatta Fashion Now” oznacza, że marka coraz intensywniej wkracza w świat mody – już nie tylko z elementami garderoby, takimi jak rajstop, ale też pełnowymiarową kolekcją odzieży. Nowa kampania reklamowa promuje jesienno-zimową kolekcję odzieży Gatta Bodywear, która zawiera bogatą ofertę sukienek, spodni, bluzek, a także swetrów i różnorodnych dodatków, w postaci pasków czy czapek. Spot reklamowy, którego główne hasło…
Przeczytaj całość

Jodełka hitem jesieni i zimy – modna faktura w kolekcji Joanny Horodyńskiej dla Gatty

klient:

Gatta

|

Październik 2012

Jodełka hitem jesieni i zimy – modna faktura w kolekcji Joanny Horodyńskiej dla Gatty Jodełka to klasyczny wzór z ułożonych na przemian nitek, najczęściej w ciemnej tonacji. Charakterystyczny motyw stał się modny ponownie pod koniec XX wieku dzięki kolekcjom Yamamoto czy Dolce&Gabbana. W tym sezonie postawiła na niego także Joanna Horodyńska, która jodełkę wprowadziła na modele ze swojej autorskiej kolekcji przygotowanej dla Gatty. Drobne, delikatne prążki – jasne na ciemnym tle lub odwrotnie – rozmieszczone w regularnych odstępach, od kilku milimetrów do dwóch centymetrów, to klasyczny wzór jodełki. Po motyw,…
Przeczytaj całość