Wybierz datę:

Benefity na widelcu, czyli lunch w pracy

klient:

PizzaPortal.pl

|

Grudzień 2018

Benefity na widelcu, czyli lunch w pracy Dynamicznie rozwijający się rynek pracy, sprawia, że zapotrzebowanie na specjalistów jest niezwykle wysokie. Starając się zdobyć najbardziej wykwalifikowanych pracowników oraz zapewnić im jak najlepsze warunki rozwoju, firmy prześcigają się w rozwiązaniach employer brandingowych – kreatywnych benefitach pozapłacowych, jak np. vouchery na zamówienia jedzenia z takich serwisów jak PizzaPortal.pl. Lunch powoli staje się już nowym dodatkiem pracowniczym na równi z opieką medyczną i kartami sportowymi. Rynek kandydata i dynamicznie rozwijająca się kultura pracy sprawiają, że pracodawcy i pracownicy kładą duży nacisk na tzw. work-life…
Przeczytaj całość

Restauracja Wigilijna „Cicha” na PizzaPortal.pl – dobre uczynki mierzone posiłkami

klient:

PizzaPortal.pl

|

Grudzień 2018

Restauracja Wigilijna „Cicha” na PizzaPortal.pl – dobre uczynki mierzone posiłkami   Długi stół zastawiony wigilijnymi potrawami, krzątanina w kuchni i rodzinne opowieści – tak w większości domów wyglądają Święta Bożego Narodzenia. Stowarzyszenie mali bracia Ubogich stara się, aby atmosferę Świąt poczuł także każdy, z jej samotnych podopiecznych. W tym roku wraz z PizzaPorta.pl Stowarzyszenie stworzyło wyjątkowy projekt, dzięki któremu pomaganie staje się tak łatwe, jak zamawianie jedzenia. Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy szczególnie chętnie okazujemy sobie miłość i szacunek. Najważniejsze stają się relacje z najbliższymi i pomaganie innym. Aby…
Przeczytaj całość

„GIF me food” nowa innowacyjna kampania wizerunkowa PizzaPortal.pl

klient:

PizzaPortal.pl

|

Grudzień 2018

„GIF me food” nowa innowacyjna kampania wizerunkowa PizzaPortal.pl   Pierwsza platforma w Polsce do zamawiania jedzenia przez internet rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. Realizując strategię „digital first”, spoty przygotowane w pierwszej kolejności do emisji w internecie będą także emitowane w telewizji. Dzięki nowej platformie komunikacji PizzaPortal.pl chce podkreślić internetowość swojej działalności, różnorodność potraw dostępnych na portalu oraz wygodę korzystania. Nowa kampania PizzaPortal.pl bazuje na symbolice i sposobie komunikacji świata online. Spoty nie opowiadają linearnej historii, ale…
Przeczytaj całość

PizzaPortal.pl podsumowuje Mundial w dostawie

klient:

PizzaPortal.pl

|

Lipiec 2018

PizzaPortal.pl podsumowuje Mundial w dostawie Choć Włosi i Amerykanie nie grali w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej, to właśnie przysmaki tych kuchni królowały w dostawie. Wśród zamówień na PizzaPortal.pl prym wiodła pizza, a na drugim miejscu znalazły się dania amerykańskie i burgery. Pizza od lat towarzyszy piłkarskim rozgrywkom oglądanym przed telewizorem. Według danych PizzaPortal.pl podczas Mundialu w 2014 roku stanowiła aż 85 proc. wszystkich zamówień w dostawie. W tym roku jej procentowy udział w ogólnej puli nieco zmalał – do 59 proc., na rzecz potraw amerykańskich, takich jak burgery…
Przeczytaj całość

Trend convenience na rynku dostaw jedzenia

klient:

PizzaPortal.pl

|

Lipiec 2018

Trend convenience na rynku dostaw jedzenia Współcześni konsumenci żyją coraz szybciej, a tempo ich życia sprawia, że szczególnie cenią rozwiązania, które są od razu pod ręką i pozwalają zaoszczędzić czas. Stąd rosnące znaczenie trendu convenience, czyli stawiania przede wszystkim na wygodę, jakość i dostępność „tu i teraz”. Trend ten wpływa na zmianę oblicza branży spożywczej, także rynku dostaw jedzenia. Czas staje się obecnie jednym z najcenniejszych zasobów, a rozwiązania pozwalające go zaoszczędzić są pożądane praktycznie w każdej sferze życia. Mintel, firma zajmująca się badaniem trendów konsumenckich, już w ubiegłorocznym raporcie…
Przeczytaj całość

Użytkownicy PizzaPortal.pl fanami BLIKA

klient:

PizzaPortal.pl

|

Czerwiec 2018

Użytkownicy PizzaPortal.pl fanami BLIKA Polacy pokochali płatności bezgotówkowe. Z danych ARC Rynek i Opinia wynika, że wybiera je 56% z nas. Klienci bardzo często korzystają z nich, płacąc na platformach internetowych czy zamawiając jedzenie online, ponieważ chcą jak najszybciej uregulować swój rachunek, by otrzymać to, co wybrali. Stąd rosnąca popularność jednej z najszybszych metod płatności online – BLIKA, również na PizzaPortal.pl. BLIK czyli międzybankowy system płatności mobilnych pozwala na płacenie bez korzystania z karty czy gotówki. Wystarczy w aplikacji mobilnej banku wygenerować specjalny kod, przepisać go i zatwierdzić operację na…
Przeczytaj całość

PROMOCYJNE CZWARTKOWE ZESTAWY – COCA-COLA DAY NA PLATFORMIE PIZZAPORTAL.PL

klient:

PizzaPortal.pl

|

Maj 2018

PROMOCYJNE CZWARTKOWE ZESTAWY – COCA-COLA DAY NA PLATFORMIE PIZZAPORTAL.PL 10 maja 2018 – Ruszyła kooperacja marki Coca-Cola z platformą do zamawiania jedzenia on-line PizzaPortal.pl. Współpraca obu partnerów ma charakter długofalowy – różnorodne działania promocyjne potrwają do końca 2018 roku. W ramach aktualnej odsłony w każdy czwartek konsumenci za promocyjne danie z wybranym napojem z portfolio Coca-Cola zapłacą 20% taniej w serwisie PizzaPortal.pl. Akcja została wsparta kampanią obejmującą telewizję, radio oraz internet, w tym kanały social media. Kilkumiesięczne działania pod hasłem „Coca-Cola Day” będą składać się z poszczególnych edycji promocyjnych. W…
Przeczytaj całość

Dzień Ziemi od kuchni. Jak branża dostaw jedzenia stara się być eko?

klient:

PizzaPortal.pl

|

Kwiecień 2018

Dzień Ziemi od kuchni. Jak branża dostaw jedzenia stara się być eko? To jeden z najdłużej utrzymujących się trendów. Moda na eko-życie szybko stała się potrzebą, a w wielu przypadkach wręcz koniecznością. Próby bycia bardziej przyjaznym środowisku mają miejsce we wszystkich dziedzinach życia. I dotyczą nie tylko indywidualnych jednostek, ale także biznesu. Z okazji Światowego Dnia Ziemi Anna Zając, Brand Manager serwisu PizzaPortal.pl podsumowuje, jak mocno trend eko obecny jest w branży dostaw jedzenia. OPAKOWANIAJedną z niezwykle ważnych kwestii, mających wpływ na ochronę środowiska, jest stosowanie przez restauracje odpowiednich opakowań….
Przeczytaj całość

PizzaPortal.pl promuje BLIKA: darmowa dostawa w każdy piątek

klient:

PizzaPortal.pl

|

Kwiecień 2018

PizzaPortal.pl promuje BLIKA: darmowa dostawa w każdy piątek Dostępnych na rynku rozwiązań, które pozwalają uregulować rachunek za zamówienie złożone online jest wiele. Zaproponowanie tej najszybszej i najwygodniejszej dla klientów, to dziś jeden z podstawowych celów stawianych przed platformą do zamawiania jedzenia. Dlatego PizzaPortal.pl zachęca klientów do korzystania z innowacyjnego i wygodnego sposobu płatności, jakim jest BLIK. Każdy, kto od 6 kwietnia do 29 czerwca w piątek zamówi jedzenie na PizzaPortal.pl i zapłaci za nie za pomocą BLIKA, skorzysta z dostawy za 0 zł. Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i…
Przeczytaj całość

Pizza idealnym towarzyszem sportowych emocji

klient:

PizzaPortal.pl

|

Kwiecień 2018

Pizza idealnym towarzyszem sportowych emocji   Pizza od lat uchodzi za jeden z nieodłącznych atrybutów kibica, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi sport oglądany przed telewizorem. Czy jednak faktycznie w dni, w których rozgrywane są wielkie sportowe wydarzenia, znacząco rośnie jej sprzedaż? PizzaPortal.pl porównała, co najchętniej zamawiali Polacy w trakcie Rajdu Dakar (6-20 stycznia), w trzy sportowe tygodnie w lutym (od 9 do 25 lutego) oraz 27 marca podczas ostatniego meczu Reprezentacji Polski z Koreą. Według danych PizzaPortal.pl, pizza standardowo i niezmiennie od lat króluje w daniach w dowozie. W 2017…
Przeczytaj całość