Złoty Laur Konsumenta dla PizzaPortal.pl! Serwis zwyciężył w kategorii jedzenie online

klient:

PizzaPortal.pl

|

Wrzesień 2017

 Złoty Laur Konsumenta dla PizzaPortal.pl!

Serwis zwyciężył w kategorii jedzenie online

 

PizzaPortal.pl, pierwszy w Polsce, działający od 2010 roku, serwis do zamawiania jedzenia przez Internet jest zwycięzcą tegorocznego plebiscytu Laur Konsumenta. Najwyższe, przyznane w kategorii Serwisy online – jedzenie na zamówienie – wyróżnienie dowodzi, że serwis cieszy się wielką popularnością wśród konsumentów korzystających z tego typu usług.

PizzaPortal.pl ma w swojej ofercie niemal 3000 restauracji zlokalizowanych w prawie 300 miastach w całej Polsce. Serwis oferuje każdy rodzaj kuchni: od najczęściej wybieranej kuchni włoskiej, przez potrawy polskie, amerykańskie, indyjskie czy specjały kuchni azjatyckiej i japońskiej.

Przyznane PizzaPortal.pl wyróżnienie jest dowodem, że dynamiczny rozwój serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej do zamawiania jedzenia przez Internet został zauważony i doceniony przez klientów. Na fakt ten wskazują również wyniki przeprowadzonego badania Serwisy online – jedzenie na zamówienie, według których aż 44% badanych oddało głos na PizzaPortal.pl.

Dalszy rozwój serwisu, dodanie nowych funkcjonalności oraz stałe podnoszenie jakości obsługi to cele, które stawiamy przed sobą. Dostrzeżenie potencjału PizzaPortal.pl przez osoby na co dzień korzystające z serwisu jest dla nas dużych wsparciem i motywacją do dynamicznych zmian – mówi Bartosz Sala.

PizzaPortal.pl nie jest jedynie pośrednikiem pomiędzy restauracjami a konsumentami.

Dzięki bogatemu doświadczeniu i wsparciu inwestorów dynamicznie dążymy do bycia profesjonalnymi doradcami dla naszych partnerów oraz dostarczać im rozwiązania pomagające rozwijać ich biznes – dodaje Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.

Szeroka oferta potraw z całego świata, obecność w prawie 300 miastach w całej Polsce oraz intuicyjny i prosty sposób zamawiania i płatności powodują, że PizzaPortal.pl jest obecnie jednym z najchętniej wybieranych  serwisów do zamawiania jedzenia. Rosnąca liczba partnerów serwisu oraz zaangażowanie inwestorów sprawiają, że wiodąca pozycja na  rynku zamawiania jedzenia przez Internet w najbliższym czasie będzie umacniana.