Wybierz datę:

„#Supermodelka Plus Size” – pierwszy komercyjny pokaz mody

klient:

#Supermodelka Plus Size

|

Wrzesień 2017

„#Supermodelka Plus Size” – pierwszy komercyjny pokaz mody   W sobotę 16 września uczestniczki nowego programu Polsatu „#Supermodelka Plus Size” po raz pierwszy poza programem wystąpiły w pokazie mody podczas PTAK PREMIERY. Finalistki show wystąpiły na profesjonalnym wybiegu, obok modelek w standardowych rozmiarach i zaprezentowały kolekcje polskich marek, oferujących ubrania w rozmiarach plus. PTAK PREMIERY to uroczysta inauguracja nowego sezonu w polskiej modzie, połączona z pokazami i sprzedażą nowych kolekcji najlepszych producentów. Podczas trzydniowego wydarzenia goście zobaczyli ponad 30 pokazów mody m.in. czołowych polskich projektantów, takich jak duet MMC czy…
Przeczytaj całość

„#Supermodelka Plus Size” – druga szansa na zamieszkanie w domu modelek!

klient:

#Supermodelka Plus Size

|

Wrzesień 2017

„#Supermodelka Plus Size” – druga szansa na zamieszkanie w domu modelek! Premierowy odcinek programu „#Supermodelka Plus Size” pokazał, jak wiele dziewczyn w rozmiarze plus czuje się atrakcyjnych i chce to pokazać, udowadniając, że piękno to nie tylko rozmiar XS. Z ponad tysiąca kandydatek, podczas castingu, a następnie po sesji zdjęciowej, jury wybrało pierwsze siedem, które będą walczyć o tytuł #Supermodelki Plus Size. W drugim odcinku wybrane zostanie kolejne osiem uczestniczek, które zamkną finałową piętnastkę i zamieszkają w domu modelek. Kto czeka na taką szansę? W drugim odcinku programu „#Supermodelka Plus…
Przeczytaj całość

„#Supermodelka Plus Size” pokonała TVN!

klient:

#Supermodelka Plus Size

|

Wrzesień 2017

„#Supermodelka Plus Size” pokonała TVN! Pierwsza z nowości jesiennej ramówki Telewizji Polsat – „#Supermodelka Plus Size” w trakcie nadawania pokonała „Milionerów” i „Azja Express” w grupie komercyjnej. Program „#Supermodelka Plus Size” zanotował 16,20% udziałów w grupie wiekowej 16-49 natomiast programy konkurencji uzyskały odpowiednio: 11,15% i 14,99%. Pierwszy odcinek show oglądało 1 mln 713 tys. widzów. Względem ubiegłego roku pasmo, w którym emitowany jest program „#Supermodelka Plus Size” zanotowało 30% wzrostu udziału w grupie komercyjnej, a cała widownia zwiększyła się o ponad 300 tysięcy. Co działo się w pierwszym odcinku? Sandrze…
Przeczytaj całość