Mariaż mody i technologii

klient:

Whirlpool

|

Wrzesień 2017

Mariaż mody i technologii

 

7 września w Praskiej Drukarni w Warszawie odbył się pokaz BIZUU na sezon jesień-zima 2017/18. Siostry-projektantki tym razem również swoją kolekcję dedykują kobiecie odważnej, świadomej modowo, rozumiejącej subtelne połączenia klasyki ze światowymi trendami. Partnerem pokazu  po raz kolejny była marka Whirlpool, która współpracując z BIZUU od ponad dwóch lat udowadnia, że najbardziej wyrafinowana moda i innowacyjna technologia pozostają ze sobą w zależności.

 

FEERIA BARW I BOGACTWO FORM

Na nadchodzący sezon BIZUU proponuje głębokie, nasycone kolory, takie jak bordo, granat czy intensywny fiolet. Nie ucieka jednak przed klasycznymi barwami: czernią, beżem i charakterystycznym dla marki różem. Podczas pokazu zobaczyliśmy m.in. plisowane spódnice midi, zwiewne suknie maxi, bazujące na ludowym, kwiatowym princie oraz niezaprzeczalny hit sezonu – garnitury. Nie zabrakło również propozycji dla miłośniczek wygody: denimowych spodni i koszuli oraz swetrów zakończonych obszernym, przedłużonym rękawem. Uzupełnieniem powyższych propozycji były płaszcze z ludowym, kwiatowym haftem czy eleganckie futro z aplikacją. Stylizacje zostały wykonane z najwyższej jakości tkanin, pochodzących z Włoch i Francji, m.in. z kaszmiru, jedwabi czy koronki.

 

WYBIEG I PRALKA

BIZUU od początku 2015 roku współpracuje z marką Whirlpool, będąc ambasadorem kampanii Włącz 6. Zmysł. Celem wspólnych działań jest pokazanie, że nawet najdelikatniejsze tkaniny można wyprać w pralce. Gwarancję, że pochodzące z kolekcji projektantów ubrania pozostaną w doskonałej kondycji na lata daje technologia 6. Zmysł, zastosowana w pralkach Whirlpool. Dzięki niej urządzenie samo dobiera parametry prania, gdzie specjalne czujniki oceniają wielkość wsadu i rodzaj tkaniny. Kampania pokazuje, że nosząc ubrania od projektantów wcale nie jesteśmy skazani na pralnię chemiczną czy pranie ręczne. Najlepszym dowodem na to, że ta teoria ma pokrycie w praktyce jest samo BIZUU. W warszawskim atelier projektantek stoi pralka Whirlpool, a Klientki niejednokrotnie mogły same przetestować, jak działa.

 

 

 

Był to już szósty pokaz BIZUU, któremu partnerowała marka Whirlpool.