Bo nie grzech być kobietą

klient:

Gatta

|

realizacja:

11.03.2011

„Bo nie grzech być kobietą” to nie tylko hasło najnowszej kampanii Gatty ale także przesłanie marki dla wszystkich kobiet.

Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy… bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec… Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury.

„Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot telewizyjny zabiera widza do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadujemy się, że nie grzech być kobietą. ” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

„Grzeszne” aktywności marketingowe opierały sie na kampanii TV oraz na aktywnościach na facebooku, podczas których zachęcaliśmy w „grzesznej” aplikacji do pokazania prawdziwego, kobiecego oblicza.

O grzechach i grzeszkach rozmawiała także z Polkami i Polakami Joanna Horodyńska, która wcieliła się w rolę reportera GATTY, zachęcającego do „grzesznego” życia.

Tematykę grzechu przenieśliśmy także na wzór koszulki, którą zaprojektowały czytelniczki lula.pl. Ich grzeszne spostrzeżenia są niesamowite.