Michał Szulc – „6-ty Zmysł Projektanta”

klient:

Whirlpool

|

realizacja:

01.04.2015

Pokazy mody to wielkie wydarzenie w świecie projektantów i dziennikarzy. Każdy pokaz przygotowywany jest z klikumiesięcznym wyprzedzeniem, gdyż najważniejsze jest pozyskanie patronów medialnych i sponsorów. Istotna jest także oprawa wydarzenia: wyjątkowe miejsce, klimatyczna scenografia, współpraca z reżyserem czy modelkami.  38PR Content&Communication od 2014 r. zrealizowało 3 autorskie pokazy Michała Szulca zgodnie z rytmem sezonów w modzie. Michał  Szulc  to  projektant z dziesięcioletnim doświadczeniem,  jego  projekty charakteryzują się połączeniem funkcjonalności z przemyślanymi konstrukcjami – to właśnie dlatego zyskał sobie ogromną przychylność branży i krytyków. Jego talent został doceniony także  przez  markę  Whirlpool  i  w  2015  roku  został  ambasadorem  akcji  „6-ty  Zmysł projektanta”. 

1200 wyjątkowych gości podczas pokazów
50 modelek prezentujących kreacje z kolekcji projektanta
łącznie 90 look’ów pokazowych
200 publikacji w prasie i TV
400 dziennikarzy obecnych na pokazach
20 partnerów w tym marka Whirlpool