„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex

klient:

DIOSMINEX

|

realizacja:

17.05.2018

„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex

 

W maju wystartowała kampania „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, której organizatorem jest marka Diosminex. Projekt podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W kampanię zaangażowała się m.in. Edyta Herbuś ze swoją mamą, czego efektem są 4 lekcje tańca w formie wideo. W ramach skierowanej do kobiet akcji powstała dedykowana strona internetowa (www.NicNieZatrzymaMnie.pl) i profil na Facebooku. Dodatkowym elementem działań jest promocja konsumencka zorganizowana wspólnie z marką Gatta. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

„Nic Nie Zatrzyma Mnie” jest akcją poświęconą problematyce przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ). To problem społeczny, z którym zmaga się ok. 50% Polaków – szczególnie kobiet. Dla wielu z nich to dolegliwość bardzo uciążliwa – z jednej strony powodująca dyskomfort fizyczny, z drugiej negatywnie oddziałująca na poczucie pewności siebie i atrakcyjności. Do głównych objawów należą m.in. uczucie ciężkich, opuchniętych nóg, ból nóg, nocne kurcze łydek, pajączki i żylaki.

Kampania ma za zadanie udowodnić, że życie po 40-tce nadal może być ciekawe i pasjonujące. Stworzona na potrzeby akcji platforma www.NicNieZatrzymaMnie.pl jest dedykowana aktywnym i cieszącym się życiem kobietom. Znajdują się na niej zarówno inspirujące historie o pełnych energii i pasji dojrzałych kobietach – widzianych oczami młodszych pokoleń, jak i merytoryczne porady ekspertów (chirurga naczyniowego i psychologa). Strona www.NicNieZatrzymaMnie.pl to dla Polek miejsce motywacji i wzajemnego wsparcia, które ponadto daje dostęp do wiedzy na temat przyczyn, objawów i sposobów leczenia przewlekłej niewydolności żylnej.

W projekt zaangażowała się także Edyta Herbuś z mamą Anną Herbuś – ich celem jest zachęcenie kobiet, by bez względu na wiek pozostawały aktywne, uprawiały sport i prowadziły zdrowy styl życia. W ramach akcji powstały 4 filmy wideo – krótkie kursy podstawowych kroków cha-chy, salsy, rumby i paso doble.

Marka Diosminex doskonale wie, że nogi są uznawane za jeden z atrybutów kobiecości. Podobne podejście prezentuje Gatta, która od lat dba o ich atrakcyjny wygląd. Dlatego oba brandy postanowiły połączyć swoje siły i stworzyć promocję konsumencką, którą pokochają łydki i uda Polek. Od maja do końca czerwca do każdej zakupionej w salonie Gatta pary rajstop funkcyjnych RELAX MEDICA będzie dodawany żel – Diosminex szybka ulga dla nóg. Połączenie obu produktów i wsparcie w postaci aktywności fizycznej to jeden ze sposobów, by cieszyć się zdrowymi i pięknymi nogami.

Kampania „Nic nie zatrzyma mnie” będzie promowana w mediach za pomocą działań PR, a także wspierana działaniami digitalowymi na dedykowanej stronie kampanii www.NicNieZatrzymaMnie.pl i na utworzonym profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/NicNieZatrzymaMnie). Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Organizatorem kampanii „Nic Nie Zatrzyma Mnie” jest marka Diosminex, dbająca o zdrowie i lekkość nóg.