„Nie musi ci to przeszkadzać” – nowa kampania contentowa marki Sachol

klient:

Sachol

|

realizacja:

04.06.2018

„Nie musi ci to przeszkadzać” – nowa kampania contentowa marki Sachol

Nowa kampania marki Sachol, realizowana pod hasłem „Nie musi ci to przeszkadzać”, wystartowała wraz z początkiem maja. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest uświadamianie nam, że nie musimy godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Kampania szczególny nacisk kładzie na ignorowanie bólu i zmian w obrębie jamy ustnej. Filarem akcji jest strona internetowa www.niemusicitoprzeszkadzac.pl, która porusza medyczne i psychologiczne aspekty związane z bólem i zmianami w obrębie błony śluzowej jamy ustnej. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

Często nie zdajemy sobie sprawy, że nawet pozornie niewielkie objawy bólowe, mogą mieć znaczący wpływ na jakość naszego życia, poczucie komfortu i dobrostanu psychicznego. Jak wynika z badań, ponad 60% osób uznaje niewielkie zmiany w obrębie jamy ustnej, takie jak na przykład afty, za uciążliwą dolegliwość. Tymczasem co piąty Polak cierpiący z ich powodu nie podejmuje żadnych działań, aby się z nimi uporać. Celem kampanii „Nie musi ci to przeszkadzać” jest budowanie świadomości, że nie musimy i nie powinniśmy godzić się na ból i dyskomfort, ponieważ w wielu przypadkach możemy szybko i skutecznie go zniwelować, odzyskując dzięki temu spokój.
Stworzona na potrzeby akcji platforma www.niemusicitoprzeszkadzac.pl pokazuje, jaki wpływ na nasze samopoczucie, komfort czy zachowanie mogą mieć z pozoru niewielkie dolegliwości. Przypomina, jak szybko potrafimy poradzić sobie na przykład ze złamanym paznokciem i przekonuje, że równie skutecznie możemy pokonać aftę czy pleśniawkę. O tym, w jaki sposób ból zaburza nasze funkcjonowanie opowiada dodatkowo psycholog. Strona to także baza wiedzy z zakresu schorzeń jamy ustnej.
W ramach akcji powstał również film promocyjny, który pokazuje w jaki sposób, często nieświadomie, zachowujemy się, gdy odczuwamy dyskomfort w jamie ustnej. Charakterystyczny ruch językiem sprawia, że wyglądamy zabawnie, jest także krępujący w sytuacjach, gdy przebywamy w gronie innych osób. Tymczasem „nie musi nam to przeszkadzać” i możemy w szybki sposób pozbyć się kłopotu, stosując produkty Sachol. Podobny przekaz pojawi się w filmie przygotowanym w ramach kampanii przez youtuberów prowadzących kanał Jelenie Jaja, którzy w zabawny sposób pokażą, jakich problemów może przysporzyć ignorowanie bólu w jamie ustnej.
Akcja „Nie musi ci to przeszkadzać” jest promowana w mediach za pomocą działań PR, a także wspierana działaniami digitalowymi na dedykowanej stronie kampanii. Do współpracy zaproszeni zostali również blogerzy, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach z dolegliwościami w obrębie jamy ustnej. Przeprowadzona zostanie także kampania na Instagramie. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Organizatorem kampanii „Nie musi ci to przeszkadzać” jest marka Sachol, dbająca o zdrowie jamy ustnej.
Więcej informacji znajdą Państwo na www.38pr.pl oraz www.niemusicitoprzeszkadzac.pl.