„Prosto z plantacji” – Kasia Bujakiewicz z BAKALLAND

klient:

Bakalland

|

realizacja:

01.10.2014

„Prosto z plantacji” to realizowana od 2014 roku kampania marki Bakalland prezentująca jakość i pochodzenie bakalii. Do współpracy zaprosiliśmy aktorkę Katarzyna Bujakiewicz, która odwiedziła rozsiane po świecie plantacje orzechów oraz owoców. Celem działań jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko dodatek do ciast, ale również zdrowa przekąska czy istotny składnik dań wytrawnych. Kampania rozpoczęła się 1 października 2014 i w pierwszej odsłonie objęła TV, prasę, Internet, media relations oraz różnorodne działania BTL. W telewizji prowadzona była na szeroką skalę akcja reklamowa (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), głównie w oparciu o billboardy sponsorskie oraz product placement w najpopularniejszych programach. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach, z których pochodzą owoce Bakalland, można było obejrzeć w telewizjach śniadaniowych. Całość wspierana była niestandardowymi działaniami promocyjnymi w prasie i Internecie oraz dedykowanymi kreacjami w mediach społecznościowych. Wizerunek Katarzyny Bujakiewicz pojawił się także na opakowaniach nowej linii bakalii – Selection. Kampania PR w okresie pierwszych 10 miesięcy wygenerowała blisko 1000 publikacji o marce Bakalland. Działania są kontynuowane w kolejnych latach.

Blisko 1000 publikacji o marce Bakalland w pierwszych 10 miesiącach trwania kampanii
Podróż na plantacje wymagała pokonania 28 000 km
10 dni na planie zdjęciowym
12 wersji billboardów sponsorskich
12 771 kartek pocztowych z pozdrowieniami z plantacji wysłanych z aplikacji na Facebooku
50 blogerów stale współpracujących z marką Bakalland