Rochstar i „Świat się kręci”

klient:

Rochstar

|

realizacja:

01.02.2015

Agencja 38PR & Content Communication nawiązała współpracę z Rochstar – jednym z największych domów produkcyjnych w Polsce – na obsługę PR programu „Świat się kręci”. To pierwszy program typu infotainment w Polsce, w którym prowadzący oraz goście dyskutują o najważniejszych i najciekawszych bieżących wydarzeniach z kraju i ze świata. Prowadzącymi są osobowości telewizyjne: Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku widzowie mogą liczyć na spotkania z nietuzinkowymi ludźmi, interesujące rozmowy o polityce, kulturze, problemach społecznych. Podczas pracy przy tym projekcie odpowiadamy przede wszystkim za: wzrost cytowalności programu w mediach ogólnopolskich oraz regionalnych, uwiarygodnienie jakości treści przekazywanych w programie oraz podniesienie świadomości widzów na temat dwojga prowadzących – nie tylko Agaty Młynarskiej, ale także Macieja Kurzajewskiego. Realizując założone cele podejmowaliśmy takie działania jak: aktywny kontakt z mediami, w tym regularne redagowanie informacji prasowych związanych z marką oraz tematami obecnymi w programie; inicjowanie współpracy cross-promocyjnej – produktowej i wizerunkowej – z mediami, aranżacje wywiadów oraz sesji zdjęciowych prowadzących oraz szefa Rochstar – Rinke Rooyensa; nagłośnienie organizowanych przez markę eventów, w tym zaproszenia dziennikarzy oraz obsługa medialna, inspirowanie 

89 wysłanych informacji prasowych w ciągu 4 miesięcy
Ponad 760 publikacji w mediach od 1 lutego do 30 czerwca
17 135 756 PLN tyle wyniosło łączne AVE publikacji
16 odcinków specjalnych
Na przestrzeni 10 miesięcy, tj. od września 2014 roku do czerwca 2015 roku, program zyskał 130 tys. widzów