Rok się kończy, a 38PR & Content Communication startuje z działaniami dla marki LAVEO

realizacja:

21.12.2018

Rok się kończy, a 38PR & Content Communication startuje z działaniami dla marki LAVEO

Choć rok powoli dobiega końca, agencja 38PR & Content Communication nie zwalnia tempa i wciąż powiększa portfolio swoich klientów. W grudniu do ich grona dołączyła polska marka Laveo, oferująca designerską armaturę łazienkową i kuchenną, która powierzyła agencji kontakty z mediami, wysyłki kreatywne, organizację wydarzeń specjalnych oraz współpracę z influencerami.

Laveo to młoda, polska marka oferująca szeroki asortyment produktów łazienkowych i kuchennych, wśród których znaleźć można m.in. baterie, zlewozmywaki, natryski, odpływy liniowe czy okapy. Choć obecna jest na polskim rynku od blisko 10 lat, dopiero teraz zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne zewnętrznej agencji PR. Do współpracy zaprosiła 38PR & Content Communication, która posiada wieloletnie doświadczenie m.in. w działaniach na rzecz klientów z branży wnętrzarskiej. Za komunikację marki po stronie agencji odpowiadają: działania strategiczne – Katarzyna Życińska, Prezes agencji; działania operacyjne – Magdalena Galant, PR Manager oraz Maciej Majzner, Specjalista ds. PR.

Laveo to polska marka produktów wyposażenia wnętrz stworzona z myślą o tych, którzy cenią sprawdzoną jakość i nowoczesny design. Powstała w 2009 roku. W asortymencie marki dostępne są: baterie łazienkowe, natryski, baterie zlewozmywakowe, zlewozmywaki granitowe, okapy. Producent oferuje także akcesoria łazienkowe i kuchenne.

Grupa 38PR & Content Communication to zespół ekspertów z branży mediów. W ramach Grupy funkcjonują następujące działy: public relations – 38PR, mediowy – 38media, produkcyjny – 38production i digitalowy – 38digital. Grupa zajmuje się kompleksową opieką nad wizerunkiem firm i instytucji, a jej specjalnością są niestandardowe działania komunikacyjne oparte na obecności marek klientów w kontencie mediowym.

Agencja powstała w 2010 roku, zatrudnia obecnie blisko 40 osób i posiada biura w Łodzi oraz w Warszawie. Prezesem Zarządu jest Katarzyna Życińska, która posiada 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się m.in. następujące firmy i marki: Grupa Accor Hotels, Grupa Atlas, Ahmad Tea London, Grupa Bakalland, Bausch Health (do niedawna Valeant Pharma Poland), Centrum Medyczne Damiana, Pizzaportal.pl, Grupa Tubądzin, Grupa Whirlpool, a także programy telewizyjne: The Voice of Poland i The Voice Kids.